A Central Médiacsoport értékesíti a Használtautó.hu csoport felületeit

2018 év elejétől a Jófogás mellett a Használtautó.hu és az ahhoz kapcsolódó weboldalak hirdetési felületei a Central Médiacsoportnál

Ne maradj le!

Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre, hogy meg tudjunk hívni szakmai rendezvényeinkre és hozzáférhess exkluzív szakmai anyagainkhoz, esettanulmányokhoz, videós tartalmakhoz – és persze hogy azonnal értesülhess akciós ajánlatainkról is!

A Centralnál a Nosalty

2018-tól a Central portfóliójában található meg Magyarország vezető gasztro oldala.

A Central Médiacsoport értékesíti a Használtautó.hu csoport felületeit

2018 év elejétől a Jófogás mellett a Használtautó.hu és az ahhoz kapcsolódó weboldalak hirdetési felületei a Central Médiacsoportnál

 

 

Ne maradj le!

Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre, hogy meg tudjunk hívni szakmai rendezvényeinkre és hozzáférhess exkluzív szakmai anyagainkhoz, esettanulmányokhoz, videós tartalmakhoz – és persze hogy azonnal értesülhess akciós ajánlatainkról is!

 

 

 

 

A Centralnál a Nosalty

2018-tól a Central portfóliójában található meg Magyarország vezető gasztro oldala.

 

 

 

Kik vagyunk?

Magyarország egyik vezető médiavállalataként online és magazin portfóliónkkal több mint 6,3 millió olvasót és látogatót érünk el minden hónapban.

*Forrás: Gemius – DKT 2017/10(15+ belföldi közönség); TGI-NOK, 2016.3.-4.-2017.1.-2., és Centrál becslés.

Hírek

Central Admonitor kutatás

A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat a reklám befogadói szempontból

GDPR konferencia – amit feltétlenül tudnunk kell az EU új adatvédelmi rendeletéről…

KEZDÜNK! A Hrenko Digital Agency-vel közösen szervezett ingyenes konferenciánk az alapoktól tekinti át a kérdést.

Új hirdetési felületek a Vezessen

A Vezessen már rendelhetőek a 2018-as év újdonságai a Visions és Secrets fantázianévvel ellátott különleges hirdetési felületek.

G7 – minőségi tartalom

A G7 újságírója nyerte el megosztva a Főszerkesztők Fórumának januári Minőségi Újságírásért Díját.

Új, különleges hirdetési felületek a Central portfóliójában

Mától elérhető három új különleges online hirdetési felület a portfóliónkban: dinamikus video billboard, a dinamikus video roadblock és a dupla banner videóval.

Rusvai Richárd az IAB elnökségi tagjai között

Új elnökségi tagot választott az IAB , a három jelölt közül (Gazsó Gábor / Evomédia-NWMG, Németh Iván / Ads Interactive és Rusvai Richárd / Central Médiacsoport) a szavazatok alapján a befutó Rusvai Richárd lett, akinek a mandátuma 2018 végéig, az általános tisztújításig tart.

Melyik magyar híresség hiteles autóreklámozó?

A Vezess cikkéből megtudhatjuk, mit tartanak fontosnak az importőrök a márkanagykövetük kiválasztásánál

Új vezető a Central Médiacsoportnál

A Central Médiacsoport digitális üzletágának újonnan létrehozott üzletágvezető-helyettesi pozíciójába a Jófogást is működtető Schibsted Media vezetőségéből érkezik szakember.

„Az NLCafé nem one man show”

Az NLCafé sikerének egyik titka az, hogy vezetését tekintve „kétszemélyes” site. A Kreatív magazinnak Pácsonyi Daniella főszerkesztő és Kisszékelyi Veronika termékmenedzser mesélt a feladataik megosztásáról, hierarchiáról.

Ultrafutó a WellnessCafé új vezető szerkesztője

2018. január 1-től Balla Hajnalka a WellnessCafé vezető szerkesztője.

x Close

Central Médiacsoport - Sales