A Central Médiacsoport férfi tematikájú konferenciája

2,6 millió férfi olvassa havonta a Central print és digitális termékeit*

Valóban felesleges férfiakat célozni? Csőnadrág, tornacsuka és hipszter zakó megfér a klasszikus férfiértékek mellett? Van kiút a gender sztereotípiák hálójából? Mit gondolnak a Central férfi videós arcai az influencer kérdésről? Létezik olyan, hogy férfias tartalomfogyasztás és férfiaknak szóló tartalomgyártás? Mivel tudjunk fenntartani a férfiak figyelmét? Szex-szel tényleg mindent el lehet adni? Hogyan lesz az adatokból használható insight, brief és hatékony üzenettel megküldött reklámkampány?

Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ április 25-én a Central Médiacsoport székházában.

A végleges program hamarosan elkészül, de addig is kedvcsinálónak összeszedtük, amire biztos, hogy számíthatsz: férfi célcsoport kutatás | férfietikett előadás | reklámpszichológia | konkrét esettanulmányok | videós kerekasztal-beszélgetés | híres sportoló – beszélgetés énmárka-építésről

Közreműködő márkáink: 24.hu | Vezess | Autó Magazin | G7 | National Geographic

A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Foglald be a naptáradba az időpontot és tarts velünk!

*forrás: Cental Médiacsoport becslés, GEMIUS-DKT 2019/01 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), TGI NOK 2018 1-4

REGISZTRÁCIÓ

Marketing by

Helyszín: Central Médiacsoport székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)