Az NLCafé az egyik legelhivatottabb site Magyarországon a tartalommarketing megoldások iránt. Ez abban is megmutatkozik, hogy évről évre egyre látványosabb és egyedibb megoldásokkal, őszinte és hiteles tartalommal teremt valódi, mindkét oldalról értékes kapcsolatot a fogyasztó és a hirdetett márka között.

nlcafe_inpresszum_hatter

Az NLCafé Magyarország leglátogatottabb női site-ja, több mint 2,4 millió egyedi látogató mintegy 35,5 millió oldalletöltést generált rajta 2018. szeptemberben, miközben átlagosan közel 18 percet töltött el egy real user a site-on.*

Az olvasottságban 15 éve piacvezető oldal az utóbbi időszakban a márkaérték növelésére is egyre nagyobb fókuszt helyezett. Női véleményvezér site-ként az NLCafé a minőségi tartalomgyártásban látja a jövőt; idén ősszel egy sokkal személyesebb felület jött létre, ami amellett, hogy hiteles, az érzelmi kötődés által még közelebb is hozza az olvasót a történethez. Új struktúrájának elemeként a megújult magazinos nyitóoldal, az új impresszum és a látható újságírók is ezt szolgálják.

Az oldalon idén is számos – az élet legkülönbözőbb területeit felölelő – tartalommarketing kampányt futtattunk; hirdetési megoldásaink között megtalálható volt az intim egészségügyi problémát könnyedén fókuszba helyező képregényszerű infografikus ábrázolás, a babák fejlődését a kezdetektől végigkísérő, edukációs célú snowfall oldal, és – a klasszikus vertikális elrendezésű látványvilág helyett – a vízszintesen görgethető „mesekönyv” is.

A Szív hónapja kampány szépen idomul az egészségügyi kommunikációt célzó megoldásainkba, egyúttal jól példázva azt is, hogy a tartalom előállítása mellett a kihívást jelentő grafikai megvalósításra is külön erőforrásokat és gyakran egyedi technológiát is alkalmazunk. A Flora kampányáról készült rövid videós összefoglalóban többek között főszerkesztőnk, Pácsonyi Daniella és az NLCafé termékmenedzsere, Kisszékelyi Veronika is megszólal.

A videóból is kiderül, hogy a hatékony kampány egyik ismérve a jó brief és a brief mögött álló, a közös munkára nyitott ügyfél. Azaz az olvasó akkor tud igazán értékes és – a hirdető számára is – hasznos időt eltölteni az oldalon, ha egymást segítve építjük fel a kommunikációt, a tartami és formai elemeket. Jelen esetben mindkettő szerencsésen együtt állt, sőt ilyenkor a szerkesztőség munkája is könnyebb, hisz az újságírók szárnyalnak, ami azonnal érzékelhető a végeredmény minőségében is.

Az alábbi válogatásban az elmúlt évben futtatott tartalommarketing kampányokból szemezgettünk, a képre kattintva új ablakban megtekinthetők megoldásaink. (Az adott kampány nyitóoldala továbbra is elérhető, azonban a kampány szerves elemeit tartalmazó cikkekben megjelenő display hirdetések egyes esetekben már nem élnek.)

ÚT A BABÁIG

Snowfall megoldásunk 3 rovatra épült, és a mindösszesen 57 (!) cikket tartalmazó kampány 120%-on teljesítette az AV elvárásokat.

VÉDD MAGAD!

A kampány végén 50 kvíz, edukatív és szórakoztató cikk, valamint videó született 4 alrovat alatt. Összesen 317 000 AV teljesült, ami szintén felülmúlta a várakozásokat.

Esettanulmány

TISZTA EGÉSZSÉG

A tartalmi elemek végső célja a figyelemfelhívás és az edukáció mellett idén a forgalomterelés is volt, mégpedig a leginkább felújítást igénylő mosdók szavazófelületére.

Esettanulmány

AKTÍV NYÁR

A Bepanthen kampányát 4 olyan tipikus nyári témakörre építettük, ahol a márka óvó gondoskodása hatékonyan mutatkozhatott meg tematikus környezetben.

INGATLANPONT

OTP hirdetőnk a vízszintesen görgethető, “mesekönyvszerűen” látványos, kedves megjelenés mellett döntött, amikor az OTP Ingatlanpontok tartalommarketing kampányáról egyeztettünk.

ÍGY SZERETLEK

A NO-SPA kampánya olyan, esetenként fájdalmas témaköröket dolgoz fel az eltérő anyai és gyermeki látásmódot bemutatva szöveges és videós formában, mint a barátság, a hagyomány, vagy a büntetés.

KÖNNYŰ LEVESEK

A Bonduelle kérésének megfelelően zseniálisan egyszerűen és könnyen elkészíthető zöldségalapú levesek receptjeit, az egészséges levesek fogyasztásának előnyeit mutattuk be.

HA FELBORUL AZ EGYENSÚLY

A könnyen érthetőséget képregényszerű, látványosan egyedi, infografikus ábrázolás segítette a Sandoz érzékeny témát feldolgozó kampányában.

Kiemelt kép forrása: NLCafé.hu

* Forrás: Gemius DKT, 2018/09 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)

Ha felkeltették az érdeklődésedet tartalommarketing megoldásaink, egyeztess velünk az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímen!



Címkék: