2019-es trendek a gasztro világban, vegánok vs. húsevők, tényleg tudatosak-e fogyasztók, és persze kiderül, hogy ki eszik kit

Vajon tényleg tudjuk, hogy mit eszik a magyar? Mit mond a kutatás és mit az utca embere? Mi az a smart sampling, avagy kié az első harapás joga?  Melyek az új fogyasztói attitűdök, hogyan reagáljunk rájuk? Mik az új gasztro trendek 2019-ben, hogyan tudunk több követőt bevonzani? Mit mondanak a gasztro nagyágyúk – a vegánok vagy a húsevők állnak nyerésre?

Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ május 22-én a Central Médiacsoport székházában.

A végleges program hamarosan elkészül, de addig is kedvcsinálónak összeszedtük, amire biztos, hogy számíthatsz: fogyasztói kutatás | sikeres gasztro kampány esettanulmány | integrált termékteszt – smart sampling | kerekasztal – nagyító alatt a fogyasztó – új fogyasztói attitűdök | gasztro nagyágyúk véleménye az új, 2019-es trendekről

Közreműködő márkáink: Nosalty | NLCafé | Nők Lapja Konyha | Meglepetés Konyha

A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Foglald be a naptáradba az időpontot és tarts velünk!

 

REGISZTRÁCIÓ

Marketing by

Helyszín: Central Médiacsoport székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)