A Krémmánia termékadatbázisában immáron 100 000 aktív szépségápolási termék szerepel, amelyekre még ennél is több, 840 000 felhasználói véleményen alapuló értékelés és komment érhető el. Ennek apropóján a legjobb termékeket szeretné jutalmazni az oldal; a márkáknak 2019-ben első alkalommal lehet nevezni a Krémmánia Best of Beauty-díjára.

A Krémmánia adatbázisában megtalálható szépségápolási termékek közül szakmai- és közönségszavazás során kerül kiválasztásra a hirdető partnereink számára létrehozott 2019 Best of Beauty-díja. A versenyre nevezési díj megfizetését követően júniustól lehet majd regisztrálni, a termékek a jelenleg is elérhető Krémmánia kategóriákon (arcápolók, testápolók, sminkek, hajápolás, egyéb, fényvédők, parfümök) belül indíthatók. A szerkesztőség a Best of Beauty-n saját termék egyetlen kategóriában történő nevezésére biztosít lehetőséget. A kategóriák legjobbjai ünnepélyes díjátadó keretein belül vehetik majd át jutalmukat, a nyertesek pedig egy éven keresztül kommunikálhatják majd a Best of Beauty minősítést.

A Krémmánia mára Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közösségéve nőtte ki magát és hitelessége  megkérdőjelezhetetlenné vált, így nem csak a fogyasztóknak, hanem a márkák, hirdetők számára is valódi visszajelzést ad a termékekről. Célunk a Krémmánia által képviselt szakmaiság megőrzése és továbbvitele, így született meg a Best of Beauty-díj ötlete, amellyel a Krémmánia oldalon elérhető kategóriák legjobb szépségápolási termékeit keressük. 

Kisszékelyi Veronika

termékmenedzser, Krémmánia

FŐTÁMOGATÓI LEHETŐSÉG

A Best of Beauty versenyre kifejezetten azon hirdetőknek szeretnénk nagy értékű médiamegjelenéssel kísért megjelenési lehetőséget biztosítani, akik nem a beauty szektorban tevékenykednek, viszont szeretnék elérni a Krémmániát olvasó értékes, nagyfokú vásárlóerővel bíró célközönséget.

A Krémmánia tartalmait havonta ma már közel 400 ezer látogató olvassa, ők magasan a magyar piaci átlag felett, átlagosan 17 oldalt látogatnak meg ez idő alatt, és majdnem 12 percet töltenek el a site-on. A látogatók között kiemelt affinitással vannak a felsőfokú végzettséggel rendelkező fiatal felnőttek (különösen a 25-35 évesek), az AB státuszúak, és a nők.*

Amennyiben felkeltettük érdeklődésed a Krémmánia Best of Beauty Award szponzorálásának lehetőségével, kattints a gombra vagy további információért érdeklődj sales kapcsolattartódnál.

A Krémmánia az elmúlt években számos innovatív lépést tett azért, hogy növelje a márka iránti elkötelezettséget. Ahogy arról korábban is írtunk, 2018-ban az oldal kibővített, márkák szerinti keresési funkció és fórum fejlesztésével is jelentősen megnövelte a felhasználói élményt, ami nagyban hozzájárult ahhoz, hogy az azóta eltelt időszakban már 9,5%-kal több real user látogatja az oldalt, ahol 4%-kal több időt is töltenek el, mint korábban*.

kremmania_bbox_6_termekek

A márka erejét mutatja a töretlen sikernek örvendő Krémmánia Beauty Box is, amely májusban már 6. alkalommal került értékesítésre a magyar piacon. A doboz pontos tartalma idén is meglepetés volt, azonban a piacra dobás előtt pár részletet már előre elárult a szerkesztőség. 2019 tavaszán az alábbi 12 márka szépségápolási terméke került a Beauty Boxba: Aromax, Avon, Biola, Bourjois, Carmex, Dove, Helia-D, Les Sens de Marrakech, Love Beauty and Planet, Mixa, Oriflame, Signal.

A Krémmánia Beauty Box a fentieknek köszönhetően elképesztően gyorsan, mindössze 1 óra alatt fogyott el, ami óriási rekordnak számít, és azóta is áradnak a vonatkozó pozitív kommentek a közösségi médiafelületeinken.

 

* Forrás: Gemius-DKT, 2019/04 összevetve 2018/04 (15+ belföldi közönség, pc, mobil tablet)



Címkék: