A Central Médiacsoport online divíziója közel fél éve vásárolta fel a Sokszínű Vidéket, hogy még több értékes, fontos és szórakoztató tartalmat nyújtson olvasóinak. Az oldal havi több mint 1 millió látogatójával és 3 millió oldalletöltés-számával jelentősen hozzájárul, hogy a 24.hu tartalmi kínálata bővüljön, hirdetőink számára pedig egy politikamentes és sokszínű tartalmi környezetet teremthessünk.

A Sokszínű Vidék olvasói nagyon aktív közönség, szívesen hozzászólnak, megosztanak, és rendszeresen küldenek fotókat, információkat a szerkesztőségnek, akik nagy hangsúlyt fektetnek a személyes kapcsolattartásra. Facebook oldalunk követőszáma már átlépte a 300 ezret.

Rendszeres tartalmaink, mint az utazás, vidéki élet, gasztronómia, kert mellett számos egyéb témában tervezünk mellékleteket és cikksorozatokat – gyógyturizmus, szezonális belföldi utazással, konyhaművészettel foglalkozó témák.

A Sokszínű Vidéken mostantól egy új, szponzor esetén megvalósuló tartalmi sorozat érhető el, melyben útmutatót adunk, hogy az egyes évszakok milyen kikapcsolódási, természetjárási, gasztronómiai lehetőségeket rejtenek.

A sorozat második részeként a téllel foglalkozunk.

Az egy hónapos időszak alatt 10 db szerkesztőségi cikk lát napvilágot, melyekhez friss fotók készülnek. Emellett egy kisebb, 5 cikkes szponzorcsomag is rendelkezésre áll. A kampányt SV teljes site-on megjelenő brandelt megjelenések támogatják.

Ügyféligény alapján az ajánlatban szereplő téma ötleteken túl egyéb, télhez kapcsolódó tartalmak is készülhetnek, egyeztetés szerint.

A részletekért és további csomagajánlatainkért keresd értékesítő kapcsolattartódat!

Forrás: DKT, OLA; 2019.06.01-2019.09.30, havi RU, havi PI, 4 hónap átlaga



Címkék: