Függetlenül épített online megoldások

Külső portfólióra épített online megoldásaink segítségével komplett online, vagy akár integrált megoldásokat szállítunk hirdetőink számára. Ügyfeleinkkel együttműködve igyekszünk megérteni üzletük, márkájuk működési mechanizmusait, ezt követően elkészítjük a számukra legmegfelelőbb tartalmi stratégiát, kiválasztjuk a legmegfelelőbb médiafelületet, és segítünk a jó ötlet megvalósulásában.

A Central Médiacsoport Content Marketing részlegén mindhárom tartalomtípusban (paid/earned/owned – vásárolt/kivívott/saját média) képesek vagyunk magas színvonalú tartalom előállítására, legyen szó nyomtatott magazinról, online tartalomról, videotartalomról, digitális magazinról, okostelefonos alkalmazásról vagy közösségi médiáról.

Mi így működünk:

Jó ötletek (tervezés)

Ez munkánk alapja, melyre támaszkodva kidolgozzuk a megfelelő tartalmi stratégiát a brand számára.

  • célcsoportkutatás
  • content marketing piaci analízis
  • tartalom audit
  • content stratégia, kreatív koncepció, csatornamix fejlesztése
  • digital engagement tervezés

Online tartalmi koncepció megvalósítása

A konkrét tartalom tervezése és kivitelezése során érezzük magunkat igazán elemünkben, legyen szó saját, vásárolt vagy kivívott médiáról bármely médiatípusban. Leginkább ez az erősségünk.

  • weboldalak, online hírlevelek
  • digitális magazinok
  • alkalmazások okostelefonokra és tabletre
  • mobilra optimalizált weboldalak
  • videotartalom
  • közösségi média
  • események

Megtérülés és a hatékonyság

Kutatási csapatunk gondoskodik arról, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki tartalmi projektjeink pénzügyi, megtérülési vonatkozásait illetően.

  • márkaközi partnerség
  • (brand/content marketing) média portfólió menedzsment
  • kvalitatív és kvantitatív kutatások
  • monitoring szolgáltatások