Portfólión belül épített online megoldások

A Central Médiacsoport által képviselt online márkák között olyan piacvezető, széles eléréssel és magas márkaértékkel bíró site-ok találhatók, mint pl. az NLCafé vagy a 24.hu. Ezen portfóliótagok nagyon jelentős, jól mérhető, egyedi hozzáadott értékkel segítik elő a hirdetői üzenetek érvényesülését.

Az elmúlt időszakban számtalan egyedi tartalommarketing (content marketing) projektünk futott, sikerességüket olyan nívós, a szakma által is elismert díj fémjelzi, mint a Kreatív által jegyzett Content Marketing Award.

Közülük foglaltunk össze lentebb néhány érdekes kampányt esettanulmány formájában:

A Gyermekkönyvek napja alkalmából indított tematikus kampányt a Startlap

A Gyermekkönyvek napja alkalmából indított tematikus kampányt a Startlap

Az április 2-i, Gyermekkönyvek nemzetközi napja alkalmából hívta fel a figyelmet a meseolvasás fontosságára a Lampion Könyvekkel közösen a Startlap. Céljukként tűzték ki, hogy minél több gyermekkel megismertessék a könyvek és mesék világát, és felébresszék bennük az olvasás szeretetét már fiatal korban.
A fiatalok körében legtrendibb márkákkal működik együtt a REFRESHER!

A fiatalok körében legtrendibb márkákkal működik együtt a REFRESHER!

Még csak tavaly startolt el hazánkban a Szlovákiában és Csehországban már sikeres működő REFRESHER, de máris a legtrendibb hazai márkákkal működik együtt. A márka a visszajelzések alapján is rendkívül hiánypótló termék, azáltal, hogy képes megszólítani a 18-30 év közötti modern fiatalokat, mindezt egyedi, fiatalos hangvételben készülő tartalmakkal.
Vasárnapi ebéd esettanulmány

Vasárnapi ebéd esettanulmány

A Sokszínű Vidék rovatában Vasárnapi ebédre invitálja olvasóit, melyben érdekességekkel, hasznos ötletekkel, különleges helyekkel, emberekkel, ínyenc receptekkel és kuriózumokkal várják az érdeklődőket. A Vasárnapi ebéd számukra az ünnepek varázslata, a hétköznapok megkoronázása, a gasztronómia esszenciája és a minőségi étkezés élménye.
Az Év edzője – Esettanulmány

Az Év edzője – Esettanulmány

Rengetegen járnak edzőterembe, hogy formában tartsák magukat. De vajon kik azok az edzők, akikhez a legtöbben és a legszívesebben járnak edzeni? Hogy a kérdést megválaszolhassuk: a WellnessCafé és a Wellness magazin elhatározta, hogy megtalálja az Év Edzőjét!
NLCafé, a modern nő iránytűje

NLCafé, a modern nő iránytűje

Az NLCafé az egyik legelhivatottabb site Magyarországon a tartalommarketing megoldások iránt. Évről évre egyre látványosabb és egyedibb megoldásokkal, őszinte és hiteles tartalommal teremt valódi, mindkét oldalról értékes kapcsolatot a fogyasztó és a hirdetett márka között.
Normaflore esettanulmány 2017

Normaflore esettanulmány 2017

A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.