A gazdasági sztorik érthető feldolgozására létrehozott G7.hu ma ünnepli első születésnapját. A lap nemrég új életszakaszba lépett: levált a 24.hu-ról, hogy a jövőben önálló kiadványként szolgálja ki a gazdasági témák iránt érdeklődő olvasókat és hirdetőket.

A G-7.hu Zrt. vezérigazgatója, Szentkirályi Balázs elmondta:

Szentkirályi Balázs, G7 főszerkesztő

„Tavaly, amikor elindultunk, azt gondoltuk, hogy az első időszak az átgondolt fejlesztésekről, tartalmi kísérletezésről szóljon, ami megalapozza majd a bevételeket is a későbbiekben. Ezzel együtt a szájt ismertségének kialakításában, és olvasói bázisának felépítésében jelentősen támaszkodtunk a 24.hu-ra. Az elmúlt egy évben az együttműködés keretében a tervezett forgalomterelés mellett nagyon sok támogatást és szakmai segítséget is kaptunk a Central Médiacsoporttól. Mostanra az olvasottságban, vagy a G7 idézettségében meghaladtuk a korábban kitűzött célokat, releváns újság lettünk, ezért azt gondoltuk, hogy tartunk ott, hogy az önállósodást meglépjük.”

Az olvasók viszonylag keveset érzékelnek a változásból: a G7 a 24.hu nyitóoldaláról független kiadványként továbbra is elérhető, de néhány hete már önállóan, a g7.hu url-en jelenik meg. Szentkirályi az elhangzottakhoz hozzátette: „Büszke vagyok, hogy ilyen gyorsan idáig jutottunk, de mostantól emeljük a lécet: önálló márkaként szólítjuk meg a hirdetőinket, ez üzleti szempontból most a legkomolyabb kihívás előttünk. Az eddigi hirdetői visszajelzéseink pozitívak, ami bíztató.”

A lapban tartalmi szempontból is várhatók újdonságok a következő hónapokban. A rövidtávú tervek között szerepel a videós tartalomgyártás beindítása, az eddigieknél több podcast és hírlevél kiküldése, illetve egy, a szembenálló érvek ütköztetésére alkalmas vitafelület elindítása is.

Szentkirályi Balázs



Címkék: