Sabján Johanna
főszerkesztő

Cosmopolitan.hu – a világ első számú női magazinjának a hazai weboldala

A Cosmopolitan.hu a világ első számú női magazinjának hazai weboldala, mely tavaly teljesen új designt kapott, hogy e téren is kövesse a nemzetközi trendeket. Naponta átlagosan tizenöt-húsz friss cikkel jelentkezünk, hogy látogatóink első kézből értesüljenek a sztárokkal, divattal, szépségápolással, egészséggel, sporttal és életmóddal kapcsolatos újdonságokról. A site-ról elérhető két különleges blogunk is: a Lilu Trender és az Ez jogos!

A friss hírek mellett szolgáltatásokat is kínálunk: naponta frissül horoszkópunk, a látogatóink pedig beleolvashatnak a magazin aktuális számának tartalmába, és megtalálhatják a legtrendibb akciókat és vásárlási tippeket is.

A honlapot a Cosmopolitan magazin szerkesztősége készíti, ez garantálja, hogy az olvasók egységes stílussal, témavilággal és hangvétellel találkoznak a nyomtatott és az elektronikus felületen egyaránt.

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

A Cosmopolitan.hu a világ egyik legismertebb női magazinjának online változata, mely a kapcsolatok, szex, egészség, karrier, önfejlesztés, hírességek, divat és szépség témaköreit dolgozza fel. Azokhoz a fiatal nőkhöz szól, akik érdeklődnek a mindenkori aktualitások iránt és igyekeznek lépést tartani a trendekkel.

Márka jelenlét

Website: www.cosmopolitan.hu
Facebook: Cosmopolitan
Android: Cosmopolitan
iPhone: Cosmopolitan

Pillérek

  • Divat: a legfrissebb divattrendek nemzetközi kitekintésben és hazánkban
  • Szépségápolás, Életmód
    • Smink, haj és manikűr trendek
    • A legmenőbb celebekről szóló hírek
    • A legújabb diéták
    • Fitnessz és testedzés
  • Párkapcsolatok, Szex
    • Randitippek
    • Párkapcsolati tanácsok
  • Karrier
    • A legjobb tippek álláskereséshez
    • Networking és personal branding tippek
  • Blogok

Termékelőnyök

  • Hiteles, közvetlen, pozitív márka
  • Széles körű tematikus kapcsolódási lehetőség
  • Magas vásárlóerővel rendelkező, városi olvasók, akik nyitottak az újdonságokra és a friss trendekre

Célcsoport

  • AB státuszú, 16–30 éves nők
  • Divat, trendek, fiatalos életmód iránt fogékonyak
  • Munkahellyel és állandó keresettel, valamint legalább középfokú végzettséggel rendelkeznek
  • Széles körű, intenzív médiafogyasztók
  • Munkahelyi és/vagy otthoni széles sávú interneteléréssel rendelkeznek
  • A Cosmopolitan-látogatók életvidám, aktív, fiatal nők, akik kellő finomsággal és érzékenységgel élik az életet
  • Mivel az átlagnál magasabb jövedelemmel rendelkeznek, sokat adnak a minőségre, és kedvelik a márkás termékeket

Forrás: Gemius – DKT 2017/10  (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) ​



Címkék: