
Pácsonyi Daniella
digitális lapigazgató
Cosmopolitan.hu – a világ első számú női magazinjának a hazai weboldala
A Cosmopolitan.hu a világ első számú női magazinjának hazai weboldala, ahol naponta átlagosan 25 friss cikkel jelentkezünk, hogy látogatóink első kézből értesüljenek a sztárokkal, divattal, szépségápolással, egészséggel, sporttal és életmóddal kapcsolatos újdonságokról.
A friss hírek mellett szolgáltatásokat is kínálunk: naponta frissül horoszkópunk, a látogatóink pedig beleolvashatnak a magazin aktuális számának tartalmába, és megtalálhatják a legtrendibb akciókat és vásárlási tippeket is.
A honlapot a Cosmopolitan magazin szerkesztősége készíti, ez garantálja, hogy az olvasók egységes stílussal, témavilággal és hangvétellel találkoznak a nyomtatott és az elektronikus felületen egyaránt. A magazin 10. születésnapján elsőként indította el glossy weboldalát a hazai közönség számára, 2020-ban pedig elsőként tért át kizárólag digitális platformra, és éri el huszonéves célcsoportját napi szinten szórakoztató, aktuális és kihagyhatatlan tartalmával.
oldalletöltés/nap
látogató/nap
Facebook követő
Termékleírás
A Cosmopolitan.hu a világ egyik legismertebb női magazinjának online változata, mely a kapcsolatok, szex, egészség, karrier, önfejlesztés, hírességek, divat és szépség témaköreit dolgozza fel. Azokhoz a fiatal nőkhöz szól, akik érdeklődnek a mindenkori aktualitások iránt és igyekeznek lépést tartani a trendekkel.
Márka jelenlét
Website: www.cosmopolitan.hu
Facebook: Cosmopolitan
Android: Cosmopolitan
iPhone: Cosmopolitan
Pillérek
- Divat: a legfrissebb divattrendek nemzetközi kitekintésben és hazánkban
- Szépségápolás, Életmód
- Smink, haj és manikűr trendek
- A legmenőbb celebekről szóló hírek
- A legújabb diéták
- Fitnessz és testedzés
- Párkapcsolatok, Szex
- Randitippek
- Párkapcsolati tanácsok
- Karrier
- A legjobb tippek álláskereséshez
- Networking és personal branding tippek
Termékelőnyök
- Hiteles, közvetlen, pozitív márka
- Széles körű tematikus kapcsolódási lehetőség
- Magas vásárlóerővel rendelkező, városi olvasók, akik nyitottak az újdonságokra és a friss trendekre
Célcsoport
- AB státuszú, 16–30 éves nők
- Divat, trendek, fiatalos életmód iránt fogékonyak
- Munkahellyel és állandó keresettel, valamint legalább középfokú végzettséggel rendelkeznek
- Széles körű, intenzív médiafogyasztók
- Munkahelyi és/vagy otthoni széles sávú interneteléréssel rendelkeznek
- A Cosmopolitan-látogatók életvidám, aktív, fiatal nők, akik kellő finomsággal és érzékenységgel élik az életet
- Mivel az átlagnál magasabb jövedelemmel rendelkeznek, sokat adnak a minőségre, és kedvelik a márkás termékeket
Forrás: DKT – Gemius; 2020/12 belföldi 15+ (pc, mobil, tablet) | Facebook: 2020. december