Pácsonyi Daniella

főszerkesztő

NLCafé – #Nő.1 a legnagyobb online női magazin

Fontos és felelősségteljes szerep a miénk, mert ha egy weboldal naponta több százezer olvasót ér el, akkor nemcsak a szórakoztatás, hanem a társadalmi szerepvállalás is a feladatai közé tartozik. Kiállunk a nők jogai mellett, legyen szó, anyukákról, nagymamákról, vagy friss főiskolásokról. Nálunk minden olvasó fontos, ezért találja meg az is a napi online betevőjét, aki könnyed, és az is, aki komolyabb tartalmakra vágyik. Igazi társalgás folyik az oldalon, ahol előfordul, hogy a vasárnapi recepttippek után olyan fontos témákat beszélünk ki, mint családon belüli erőszak.

Az olvasóink bármilyen online felületen elérnek bennünket, velünk kezdhetik és zárhatják a napot, mobil applikációnknak köszönhetően. Vitatkozhatnak a szerkesztőséggel a Facebookon, inspirálódhatnak a Pinteresten, gyorshíreket olvashatnak a Twitteren, az Instagramon pedig beleshetnek a szerkesztőség életébe. Az NLCafét olyan, arcukat bátran vállaló újságírók készítik, akik nemcsak írni, de olvasni is szeretik az oldalt és ez az első betűtől az utolsó képig meg is látszik rajta.

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

Az NLCafé.hu Magyarország legnagyobb és legnépszerűbb női internetes portálja. 2001-es indulása óta folyamatosan piacvezető, magasan a versenytársak felett teljesít, weben és mobilon egyaránt.

A lehető legszélesebb rétegeket informálja és szórakoztatja a nőket érintő legfontosabb témákban, sokszínű tartalommal és számos szolgáltatással. Hiteles és megbízható, naponta mintegy 50-60 cikkel frissül. Fiatalos, dinamikusabb, véleményvezér.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Rovatok/tematikák: sztárok, gasztronómia, divat, szépség, család, baba, egészség, életmód, párkapcsolat, otthon, szabadidő, utazás, ezotéria
  • Ismert bloggerek (Fűszer és Lélek, Sanyi a bagoly, Budapest Katalógus) és sztárszerzők (Lilu – Sztármustra, Nyáry Krisztián)
  • Fórum, képeslapküldés, kalkulátorok, nyereményjátékok

Termékelőnyök

  • Márkaismertsége 56%-os az internetező nők körében (18-59), ami kiemelkedő a női portálok között.

Forrás: NRC online márkaismertség tracking, totál spontán márkaismertség 2017. március.

Célcsoport

  • 18–49 éves
  • Legalább középfokú végzettségű
  • Városi
  • Családorientált (párkapcsolatban él, van családja de legalábbis vágyik rá)
  • Aktív életvitelt folytat, társasági életet él (online is)
  • Világra nyitott, érdeklődő
  • Rendszeresen internetezik

Forrás: Gemius – DKT 2017/10  (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)



Címkék: