Száler György

termékmenedzser

E-mail marketing üzletág

Hiszünk benne, hogy az e-mail marketing még mindig az egyik legjobb ár-érték arányú online marketing eszköz performancia tekintetében, ha azt jól használják.

Több százezer emberhez tudjuk eljuttatni üzenetét rövid idő alatt, vagy akár szűkítheti is adatbázisunkat, és a célcsoportját személyre szabott üzenettel is elérheti.

Adatbázisaink 12 szempont szerint targetálhatóak, és akár 24 érdeklődési kör szerint is tudunk célozni.

Citromail felhasználó

A CitroDB egy organikusan felépült adatbázis. Kiváló célzási lehetőséggel bír, minden felhasználónak tudjuk a korát. Mindig a legfrissebb üzenetként jelenik meg a Citromail eDM a felhasználó számára és sosem kerül a spam mappába.

SegmentAD felhasználó

E-commerce alapokon épített lista. A/B tesztelési lehetőség: 2 kreatív vagy tárgymező tesztelése. Ingyenes perszonalizáció, név szerinti megszólítás a tárgymezőben és az eDM levélben is.

Personal Ad felhasználó

Alapértelmezett perszonalizáció a címzett név szerinti megszólítása a tárgyban és a kreatívban is.

Termékleírás

Az eDM kommunikáció előnyei közé tartozik, hogy rövid idő alatt tömegeknek juthat el üzenete, vagy akár gyorsan, szegmentáltan is tud a pontos célcsoport felé kommunikálni. Az eDM hosszabb élettartamú, mint egy banner, valamint visszakereshető az e-mail fiókban, ráadásul magasabb konverziót is lehet általa elérni.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Tömeges vagy szegmentált eDM kiküldés
  • A/B tesztelési lehetőség
  • Perszonalizálható eDM kiküldés
  • Segítség a kreatívban (útmutató)

Termékelőnyök

  • Nagy elérés rövid idő alatt
  • Folyamatosan frissülő adatbázis
  • 12 targetálási paraméter: Nem | Kor | Lakóhely | Iskolai végzettség | Munkaterület | Pozíció a három kérdést egyben tesszük fel | Ágazat | Internetes vásárlási szokások | Egy főre jutó nettó jövedelem | Milyen autója van kérdésre | Gyermekek száma | Érdeklődési körök (24 érdeklődési kör)

Célcsoport

Az adatbázisok (CitroDB, SegmentAD, PersonalAD) célközönségének összetétele meglehetősen heterogén, az internetezők demográfiáját követi, jellemzően nem a demográfia alapján határozható meg, hanem az internethez való viszonyulás alapján:

  • inkább a gyakori internetezők használják
  • hirdetésre fogékony felhasználók
  • online regisztrációt igénybe vevők használják

Forrás: Central Médiacsoport, 2017. decemberi állapot



Címkék: