Száler György

termékmenedzser

E-mail üzletág

A hatékonyságot elsődleges célul kitűzve képesek vagyunk személyessé tenni partnereink emailen keresztüli marketingkommunikációját, hiszen alaposan ismerjük az adatbázisunkba gyűjtött felhasználóinkat és meg is tudjuk őket szólítani. Tesszük mindezt úgy, hogy az évtizedes tapasztalatainkat és ismereteinket felhasználva választjuk ki az ügyfeleink céljait leginkább szolgáló célcsoportot és beállításokat. Az üzletág küldetése az email marketing minél magasabb szintű művelése, kis túlzással a csoportunk maga “az EDM, személyesen” 

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a reklámlevelet fogadó felhasználóinkat naprakész érdeklődési és demográfiai adataink alapján úgy válogatjuk össze, hogy partnerünk mondanivalójára minél inkább fogékonyak legyenek. Ezzel javítjuk az esélyt a konverzióra, azaz arra, hogy a levél nem csak kiküldésre, hanem elolvasásra is kerül és a folyamat végül egy vásárlással vagy regisztrációval zárul már az ügyfeleink oldalán.

Hiszünk benne, hogy az e-mail marketing még mindig az egyik legjobb ár-érték arányú online marketing eszköz performancia tekintetében, ha azt jól használják.

Adatbázisaink 12 szempont szerint targetálhatóak, és akár 24 érdeklődési kör szerint is tudunk célozni.

adatbázisunkban

Termékleírás

Az e-mail marketing még mindig az egyik legjobb ár-érték arányú online marketing eszköz performancia tekintetében, ha azt jól használják.

 

Célzási lehetőségek:

település | nem | kor | 24 féle érdeklődési kör és további 5 különleges szűrési feltétel

 

Tanácsadás/kampányoptimalizálás

Segítünk:

  • a célzási beállításokban,
  • tárgymező megírásában,
  • edm kreatívok összeállításában.

 

Termékelőnyök

  • minőségi, jól targetálható adatbázis
  • folyamatosan frissen tartjuk adatbázisunkat
  • magas konverziós arány
  • település | nem | kor | 24 féle érdeklődési kör és további 5 különleges szűrési feltétel
  • széles körű elérés bármilyen szűrésre

Forrás: Central Médiacsoport, 2019. január



Címkék: