Szabó Gergely

Szabó Gergely

online video szakértő

YouTube influencerek

Már itthon is a YouTube sztárok a legnépszerűbbek, a Gemius 2017. október közepén publikált kutatási eredményei szerint a megkérdezett 10-19 éves fiatalok kedveltségi toplistáján az első 10-ben 8 YouTube sztár szerepel. Hogy honnan bukkantak elő? A jelenség egyáltalán nem mai és létezésük oka sem annyira meglepő – a technológia, egy új generáció felnövése és a tartalomfogyasztási szokások állandó módosulásának az eredménye az, hogy ma már nem csak a tinik, de a 30 év alattiak körében is népszerűbbek a YouTube videósok, mint a “hagyományos” TV-s celebek.

Ők azok, akik számára nincs igazán érzékelhető különbség a mainstream média által felépített sztárság és a YouTube-on önerőből hírnevet szerzett véleményvezérek között, leszámítva egyetlen egy, nagyon fontos különbséget: a YouTube sztárokat sokkal hitelesebbnek érzékelik. És ez az a tényező, ami a hirdetők számára a leginkább értékessé teszi őket.

A befogadó célcsoport és a kommunikációs csatorna tehát adott – ezt ötvözve a kreatív megvalósítással és a hirdetői célokkal összhangban felépített tartalmi stratégiával, valamint az általunk biztosított, teljeskörű kampánymenedzsmenttel ötvözve a siker nem kérdés.

 

feliratkozás a csatornáinkon

videoindítás/naponta

YouTube csatorna

Termékleírás

A Central Médiacsoport feltörekvő YouTube videósoktól a nemzetközi szórakoztatóipari óriásokig terjedő minőségi videótartalmakból épít és értékesít koprodukcióban prémium videó hálózatot, azaz YouTube csatornákat és tartalmakat kapcsolunk össze nézőközönséggel és hirdetőkkel. Olyan YouTube-os ikonokkal dolgozunk együtt mint Dancsó Péter, Pamkutya, Viszkok Fruzsi, FollowAnna, Unfield vagy Szirmai Gergely. Saját gyártású YouTube csatornákkal és műsorokkal is jelentkezünk, mint például a több mint 130 000 feliratkozóval rendelkező Szerinted? című csatorna.

Kiemelt YouTube csatornák

Termékelőnyök

  • social influencer marketing
  • fiatal célcsoport tömeges elérése
  • szórakoztató tartalomgyártáson keresztül aktív véleményformálás
  • hirdetőbarát tartalmak
  • organikus, nem-reklám környezetbe illesztett termékelhelyezés

Célcsoport

  • 10–29 éves
  • fiúk és lányok vegyesen, témától függően
  • aktív életvitelt folytatnak, társasági életet élnek (online is)
  • a világra kifejezetten nyitottak, érdeklődők
  • rendszeresen interneteznek

Forrás: YouTube, 2018. októberi állapot, ezerre kerekített adatok



Címkék: