Nők Lapja

A Nők Lapja a legnagyobb tradícióval rendelkező női heti tömeglap. A klasszikus női témákat hitelesen, igényesen tálalja: tartalmasan szórakoztat, segít és szolgáltat.

Bővebben

nlc

Az NLCafé Magyarország piacvezető online, női magazinja. Fontos és felelősségteljes szerep a miénk, mert ha egy weboldal naponta több százezer olvasót ér el, akkor nemcsak a szórakoztatás, hanem a társadalmi szerepvállalás is a feladatai közé tartozik.

Bővebben

24.hu

A 24.hu a Central Médiacsoport átfogó tematikájú hírportálja, mely 2010-es indulása óta az ország közel leglátogatottabb hírsite-jává nőtte ki magát. A site modern, tartalmi és vizuális tekintetben egyaránt minőségi médiatermék, ami hatékonyan szolgálja ügyfeleink kommunikációs céljait is. A fókuszban a felhasználói élmény, mértékadó cikkek, a saját szerzői anyagok, valamint a fiatalos és virális tartalmak állnak.

Bővebben

Mire kattan a nő?

Mire kattan a nő? – Nők a digitális térben konferencián szakemberek osztották meg az érdeklődőkkel a sikeres tartalommarketinggel kapcsolatos tapasztalataikat.

Bővebben

Tartalommarketing konferencia 2016

A CM Sales az egyik legnagyobb hazai médiacég értékesítőjeként kiemelten fontosnak tartja, hogy figyelje és kövesse a trendeket, és mindig képben legyen a piac változásaival. A február 17-én, a Central Médiacsoport székházában tartott konferencia megnyitóján Steff József, a cég kereskedelmi igazgatója elmondta, a rendezvénnyel az volt a céljuk, hogy a területen érintett szereplők minden oldalról meg tudják vizsgálni a tartalommarketingben rejlő lehetőségeket,

Bővebben
  • 1
  • 2