Digitális ügyfélszerzés

A Central Médiacsoport számára kiemelten fontosak a kis- és középvállalkozások, ismerjük az online kommunikáció nehézségeit a területen és válaszként folyamatosan fejlesztünk megoldást kínáló termékeket.

Bővebben

Gyógyászati kommunikáció fókuszában a Customer experience

A CM Sales, a hazai piacon legnagyobb online-offline egészségügyi portfóliót értékesítő piacvezetőként kiemelt feladatának tekinti, hogy a gyógyszer-kommunikáció időszerű kérdéseivel foglalkozzon, ezért idén is megszervezte gyógyszer-kommunikációs konferenciáját.

Bővebben

Mire kattan a nő?

Mire kattan a nő? – Nők a digitális térben konferencián szakemberek osztották meg az érdeklődőkkel a sikeres tartalommarketinggel kapcsolatos tapasztalataikat.

Bővebben

Tartalommarketing konferencia 2016

A CM Sales az egyik legnagyobb hazai médiacég értékesítőjeként kiemelten fontosnak tartja, hogy figyelje és kövesse a trendeket, és mindig képben legyen a piac változásaival. A február 17-én, a Central Médiacsoport székházában tartott konferencia megnyitóján Steff József, a cég kereskedelmi igazgatója elmondta, a rendezvénnyel az volt a céljuk, hogy a területen érintett szereplők minden oldalról meg tudják vizsgálni a tartalommarketingben rejlő lehetőségeket,

Bővebben