A RENDEZVÉNY MEGTELT!

A téma, ami nem csak a kampányod miatt fontos

Hogyan fogyaszt 2018-ban online tartalmat a női célcsoport? Mennyire fontos számukra a mobiltelefonjuk, pszichológiai szempontból hogyan hat rájuk és gyermekükre a mindennapos telefonhasználat? Az influencerek létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen, de mik az árnyoldalak?

Megannyi fontos kérdés, amely nem csak hirdetőként, de emberként, szülőként, barátként, társként is meghatározza mindennapjainkat.

Az NLCafé nevével fémjelzett “Mire kattan a nő” c. éves ingyenes rendezvénysorozatunk idei tematikáját a nők mobilhasználati, internetezési szokásai mellett az influencerekkel kapcsolatos égető kérdések megválaszolására szántuk.

Program

Időpont: 2018. március 29. 9.00 – 14.00 | Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

09.00 – 09.30

Regisztráció

09.30

Köszöntő

Mire kattan a nő? Magyarország Nő#1 női portálja, az NLCafé minden igyekezetével azon van, hogy ezt napi szinten képes legyen hitelesen mind a látogatók mind a hirdetők elé tárni

// moderátor: Vándor Ágnes (ügyvezető igazgató; PPH)

09.30 – 09.50

A nők és a mobiltelefon

Az NLCafé saját kutatást végzett a mobiltelefon és applikációk használati szokásokról, hangsúlyt fektetve a nők telefonjukhoz fűződő viszonyára

// Kisszékelyi Veronika (online női portfólió menedzser, Central Médiacsoport)

09.50 – 10.10

Nők a mobilon túl is

A női tartalomfogyasztás nem csupán az online, hanem az offline térben is meghatározó. Több élmény és hatékonyság jellemzi döntéseiket, a tartalmasabb élet és az individualizmus igénye egyre erőteljesebben megmutatkozik.

// Dr. Pintér Róbert (eNET Internetkutatót Kft., Corvinus Egyetem)

10.10 – 10.30

“Ha nem adsz drogot a gyerekednek miért adsz neki mobilt?”

// Tari Annamária (klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, pszichoanalitikus)

10.30 – 10.50

Volkswagen ajándékvadász

A Volkswagen és a Lego együttműködése bebizonyította, a játék erejével a fogyasztók cselekvésre ösztönözhetők

// Tóth Ádám (projekt menedzser, Fastbridge)

10.50 – 11.10

Zsebedben a jövő

// Müller Attila (mobil app team leader, Central Médiacsoport)

11.10 – 11.40

Kávészünet

11.40 – 12.00

Mennyiért korpás a hajad?

// Mádai Viviennel Pácsonyi Daniella beszélget

12.00 – 12.20

Influencer kisokos

// Hajagos Rita (managing partner, RedLemon)

12.20 – 12.40

A média, mint influencer

// Pácsonyi Daniella (főszerkesztő, NLCafé)

12.40 – 12.45

Az influencer nem egy spanyol viasz

Videó összeállítás a régmúlt influencereiből

12.45 – 13.30

Kerekasztal beszélgetés

A gasztro tartalomgyártást vajon mennyire befolyásolják az influencerek?

// Kárai Dávid (ÍzHuszár), Mautner Zsófi, Lakatos Márk, GastroHobbi Enikő, Bezzegh Éva 

13.30 – 14.30

Állófogadás

A programváltozás jogát fenntartjuk.

Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

REGISZTRÁCIÓ

A jelentkezéseket lezártuk, a rendezvény megtelt.