Bumper ad

Nem átugorható videós hirdetési formátum, legfeljebb 6 másodperc hosszú, amely a videó előtt kerül lejátszásra. Ajánljuk márka és/vagy termékismertség kialakításakor, valamint alkalmas több márkaüzenetet rotálására.

Bővebben

Textlink

A textlink az egyik legszélesebb körben alkalmazott, forgalomterelő hirdetési formátum. A hirdetést csillag (*) különbözteti meg a tartalmi linkektől.

Bővebben

Super leaderboard pushdown

Az egyik legelterjedtebb, nagyméretű, felső zónában elhelyezett banner formátum, kattintásra kinyílik és letolja az oldal tartalmát.

Bővebben

Roadblock

Az egyik legnagyobb és legkedveltebb banner formátum, ami az oldalakon a cikkekben jelenik meg.

Bővebben

Képes linkes

A képes linkes az egyik legnépszerűbb natív hirdetési formátum, amely potenciális vásárlók tömegeit szállítja az ügyfél oldalára. A képes linkes hirdetést (x) jel különbözteti meg a tartalmi képes linkektől.

Bővebben

Half page takeover

Az egyik legelterjedtebb, figyelemfelkeltő formátum, ami az oldalak oldalsávában jelenik meg, és kattintásra rányílik az oldal tartalmára.

Bővebben

Half page

Az egyik legelterjedtebb, figyelemfelkeltő formátum, ami az oldalak oldalsávjában jelenik meg.

Bővebben

Billboard takeover

Az egyik legelterjedtebb, nagyméretű, felső zónában elhelyezett banner formátum, kattintásra rányílik az oldal tartalmára.

Bővebben

Billboard pushdown

Az egyik legelterjedtebb, nagyméretű, felső zónában elhelyezett banner formátum, kattintásra kinyílik és letolja az oldal tartalmát.

Bővebben

Billboard

Az egyik legelterjedtebb nagyméretű banner formátum, ami az oldalak tetején jelenik meg.

Bővebben