
A CENTRAL360 szolgáltatáscsomag térítésmentesen kínál a partnerek számára személyre szabott piacelemzéseket, reklámhatékonysági méréseket, magazin portfóliós optimalizálást, továbbá az erős magazinmárkákra építve személyre szabott 360 fokos kereskedelmi megoldásokat.
Az integrált multimédia csomagok elemei a magazinmárkák, azok webes felületei, natív- és augmented reality megoldásai, influencer együttműködések, social kampányok, online paneles reprezentatív kutatásokkal szervezett fogyasztói terméktesztelések.
Hírek
Itt vannak a jövő év autós újdonságai: megjelent a Vezess Katalógus 2024!
50 oldal műszaki melléklet. Sikermodellek, új irányzatok. Minden 2024-es autós újdonság az Alfától a Volvóig egy helyen. Mivel rukkol elő 2024-re a BMW, a Mercedes-Benz, a Ferrari vagy a Suzuki? A Vezess Katalógusból kiderül! Legyen szó sportkocsiról, terepjáróról vagy
Nagykanállal fogyasztják az olvasók az idén 20 éves Nők Lapja Konyha gasztro tartalmait
Prémium bookazine-nal és számos extra tartalommal készül az ünnepi időszakra a 20. születésnapját köszöntő Nők Lapja Konyha, amely idén két új tematikus különszámmal is előrukkolt. A 11 ezres eladott példányszám magáért beszél: az olvasók ráharaptak a fiatalabb célközön
Csobot Adél és az AI kéz a kézben a Marie Claire digitális címlapján
Magyarországon először alkalmazta divatmagazin a technológiát 2023 júliusában Csobot Adéllal a címlapján debütál a Marie Claire első digitális lapszáma, amely – Magyarországon először – AI technológia segítségével készült. A digitális lapszám egy letisztult, a magazin v