
A CENTRAL360 szolgáltatáscsomag térítésmentesen kínál a partnerek számára személyre szabott piacelemzéseket, reklámhatékonysági méréseket, magazin portfóliós optimalizálást, továbbá az erős magazinmárkákra építve személyre szabott 360 fokos kereskedelmi megoldásokat.
Az integrált multimédia csomagok elemei a magazinmárkák, azok webes felületei, natív- és augmented reality megoldásai, influencer együttműködések, social kampányok, online paneles reprezentatív kutatásokkal szervezett fogyasztói terméktesztelések.
Hírek
Évértékelés – Print glossy és férfi portfolió
Évértékelés – Print glossy és férfi portfolió
Egy csokorba gyűjtöttük a print glossy és férfi portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben
Évértékelés – Print női és egészség-életmód portfolió
Évértékelés – Print női és egészség-életmód portfolió
Egy csokorba gyűjtöttük a print női és egészség-életmód portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben
Mit gondol az olvasó a hirdetésekről? Kutatást szervezett a Central
Mit gondol az olvasó a hirdetésekről? Kutatást szervezett a Central
Nagyszabású reprezentatív kutatást szervezett a Central, hogy jobban megismerje, mit gondolnak az olvasók a magazinhirdetésekről.
Bővebben