MAGAZIN PORTFÓLIÓ

25 magazin, 26 különszám

Több, mint 2.1 millió olvasó elérése havonta

Árak

MAGAZIN PORTFÓLIÓ

Technikai megoldások

Egyedi megjelenési lehetőségek hirdetői igényre szabva

Hírek

Márkaélmény kézikönyv

Márkaélmény kézikönyv

Hogyan tervezzünk felejthetetlen és hatékony printhirdetéseket? A nyomtatásban megjelenő hirdetések minden korábbinál lehengerlőbbek és hatásosabbak, és más médiumok ezzel nem vehetik fel a versenyt. A következő oldalakon bemutatunk néhány érdekes kampányt a közelmúltbó

Figyelem, emlékezet és érzelem

Figyelem, emlékezet és érzelem

Miért teszi a fizikai megfoghatóság ennyire hatékonnyá a printhirdetéseket? Egyre inkább digitalizálódó világunkban a nyomtatott média valami egyedit kínál – a fogyasztóval kialakítható fizikai kapcsolat lehetőségét. Bár ez magától értetődőnek tűnhet, sokan nincsenek ti

Central Admonitor kutatás 2019

Central Admonitor kutatás 2019

A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat a reklám befogadói szempontból. A kutatás számszerűen is kimutatja, hogy a felidézésre a hirdetés mérete, elhelyezkedése, ismétlődése mellett a kreatív anyagában megjelenő