A CENTRAL360 szolgáltatás keretében partnereinknek nem csupán önmagukban nagy elérésű médiaelemeket, és ebből képzett kereskedelmi csomagokat kínálunk, hanem print, online, social, BTL megoldások olyan egymást erősítő variációit, amellyel partnereink kereskedelmi üzenetei költséghatékony módon célba érhetnek.

| Hetilapos multiplatform ajánlatok |

Best

A Best magazin egy barátságos hangnemű magazin, amely igényes és hiteles szórakozást nyújt, emellett pedig foglalkozik olyan társadalmi témákkal is, mint pl. a családon belüli erőszak. Ez a barátságos légkör járja át a multi-platform csomag minden elemét. A modern tervezés, és a minőségi fotóknak köszönhetően versenytársainál magasabbra pozícionált márkáról beszélhetünk.

Online jelenlét: 

Meglepetés
A Meglepetés magazin középpontjában a nők vágyai, álmai állnak. A magazin amellett, hogy folyamatosan biztosítja a hétköznapi, sikeres tartalmakat, képes új praktikát, tanácsot is egyaránt bemutatni. A márka harmóniára való szüntelen törekvése kihat a multi-platform csomagokra is, ezáltal válik vonzóvá és hatásossá.

Online jelenlét: 

Nők Lapja
A generációkat megszólító Nők Lapja páratlanul széleskörű elérést biztosít. A magazin állandó értékrendet képvisel, középpontjában a család áll. A márkában rejlő potenciál kimeríthetetlen, melynek köszönhetően a hozzákapcsolódó multi-platform csomag is egyedülálló lehetőségeket rejt.

Online jelenlét: 

| Glossy multiplatform ajánlatok |

Elle
Az Elle egy igazán nőies, merész és határtalanul szabad életérzést sugall. A magazin által elért nők nyitottak, és nem félnek a tabuktól.  Az Elle márkához köthető multi-platform csomag minden eleme szabadságra és merészségre buzdít.

Online jelenlét:

Marie Claire
A Marie Claire a társadalmi témák iránt fogékony, a divat és szépség iránt elkötelezett nőket érdeklő témákat dolgoz fel. A magazin elgondolkodtató, inspiráló tartalmakat kínál, középpontjában a modern, világra nyitott nő áll, aki a márkára épített multi-platform csomaggal hatékonyan elérhető.

Online jelenlét: 

National Geographic
A látványalapú National Geographic magazin olyan összeállításban közli a hiteles ugyanakkor izgalmas információkat, mely páratlan a piacon. A magazin magas színvonala és igényessége kiterjed a hozzá fűződő multi-platform csomagra egyaránt.

Online jelenlét:

Nők Lapja Évszakok
A Nők Lapja Évszakok egy olyan márkaként jelenik meg, amely az olvasók számára bizalmat sugároz. Az olvasó és a márka között létrejött kapcsolat egy szoros, bensőséges kötelék. Erre a kötelékre alapozva növeli hatékonyságát a multi-platform csomag minden eleme.

Online jelenlét: 

| Tematikus multiplatform ajánlatok |

Autómagazin
A szakszerűségre épülő Autómagazin egy, azon prémium magazinjaink közül, amelyek átfogó képet adnak az adott szegmensről. A meggyőző, magas színvonal a multi-platform csomag ajánlatára egyaránt jellemző. A magazin a szakmai hozzáértésének és objektivitásának köszönhetően nagy arányban éri el fogyasztói elit szegmensét.

Online jelenlét: 

Kismama
A Kismama magazin egy olyan piacvezető termék, amely a lehető leghitelesebb formában informálja a várandós és kisgyermekes nőket. Ennek a baba-mama magazinnak köszönhetően az anyák folyamatos támogatást, hasznos tanácsokat kaphatnak. A multi-platform csomagon keresztül ez a segítő támogatás még nagyobb mértékben jut el a nőkhöz, anyákhoz.

Online jelenlét:

Nők Lapja Egészség
A Nők Lapja Egészség magazin megbízható szakértők segítségével ad útmutatót a valódi egészséges élet kialakításához és fenntartásához. A Nők Lapja Egészség minden erejével a harmónia megteremtésére törekszik. A multi-platform csomag által a kitűzött cél még közelebb hozható a márka követőihez.

Online jelenlét: 

Nők Lapja Egészség × Házipatika.com
Egyre inkább nagyobb figyelmet fordítunk  egészségünk megőrzésére, immunrendszerünk megerősítésére, hogy megvédjük magunkat, családunkat és környezetünket.

Ezért Kiadónknál lehetőséget kínálunk Partnereink számára, hogy egységes kommunikációval segítse olvasóinkat mind magazin, mind online platformjainkon, ezáltal pedig egy szélesebb körben éri el egészségtudatos célcsoportját.

Online jelenlét: 

Well&Fit
A Well&Fit magazin egyedülálló módon hívja fel a figyelmet az egészséges életmód lényegességére. A magazin olvasói jelentős időt, energiát és pénzt fordítanak egészségük megőrzésére ezzel növelve a boldogság, elégedettség érzést. A márka a multi-platform csomagon keresztül is kifejti közösség kovácsoló erejét.

Online jelenlét: 

*Ajánlatért kérjük, írjon a magazinhirdetes@centralmediacsoport.hu e-mail címre.