A CENTRAL360 szolgáltatás keretében partnereinknek nem csupán önmagukban nagy elérésű médiaelemeket, és ebből képzett kereskedelmi csomagokat kínálunk, hanem print, online, social, BTL megoldások olyan egymást erősítő variációit, amellyel partnereink kereskedelmi üzenetei költséghatékony módon célba érhetnek.

| Hetilapos multiplatform ajánlatok |

Nők Lapja

A generációkat megszólító Nők Lapja páratlanul széleskörű elérést biztosít. A magazin állandó értékrendet képvisel, középpontjában a család áll. A márkában rejlő potenciál kimeríthetetlen, melynek köszönhetően a hozzákapcsolódó multi-platform csomag is egyedülálló lehetőségeket rejt.

Online jelenlét: 

Meglepetés

A Meglepetés magazin középpontjában a nők vágyai, álmai állnak. A magazin amellett, hogy folyamatosan biztosítja a hétköznapi, sikeres tartalmakat, képes új praktikát, tanácsot is egyaránt bemutatni. A márka harmóniára való szüntelen törekvése kihat a multi-platform csomagokra is, ezáltal válik vonzóvá és hatásossá.

Online jelenlét: 

Best

Hitelesség, minőség, sztárok – szól a Best jelmondata, amely tömören összefoglalja lapkészítésünk ars poeticáját. A Best az aktuális sztár témákon túl egyre hangsúlyosabban foglalkozik a sztáros életmóddal, ami visszaköszön a social média oldalain is. Mostantól pedig online platformmal kiegészítve is megjelenhetnek partnereink a brand felületein.

Online jelenlét: 

Story

A piacvezető Story magazin a hazai sztárvilág bizalmát elnyerve, baráti hangvételű sztármagazinként hozza közelebb a sztárvilág szereplőit az olvasókhoz. A hírességek történetei mellett rendszeresen teret ad sportsztároknak és hétköznapi hősöknek is.
2020-tól egyre inkább erősödő social média felületeihez most online lábat társítottunk, ezzel is lehetőséget kínálva Partnereinknek integrált megjelenésre.

Online jelenlét: 

| Glossy multiplatform ajánlatok |

Marie Claire

A Marie Claire a társadalmi témák iránt fogékony, a divat és szépség iránt elkötelezett nőket érdeklő témákat dolgoz fel. A magazin elgondolkodtató, inspiráló tartalmakat kínál, középpontjában a modern, világra nyitott nő áll, aki a márkára épített multi-platform csomaggal hatékonyan elérhető.

Marie Claire magazinhoz kapcsolódóan integrált ajánlatban lehetőség van Partnereink számára szponzorált szerkesztőségi videó, podcast, branded content és szerkesztőségi cikkszponzoráció megjelenésekre is.

Online jelenlét: 

National Geographic

A látványalapú National Geographic magazin olyan összeállításban közli a hiteles ugyanakkor izgalmas információkat, mely páratlan a piacon. A magazin magas színvonala és igényessége kiterjed a hozzá fűződő multi-platform csomagra egyaránt.

Online jelenlét:

Nők Lapja Évszakok

A Nők Lapja Évszakok egy olyan márkaként jelenik meg, amely az olvasók számára bizalmat sugároz. Az olvasó és a márka között létrejött kapcsolat egy szoros, bensőséges kötelék. Erre a kötelékre alapozva növeli hatékonyságát a multi-platform csomag minden eleme.

Online jelenlét: 

| Tematikus multiplatform ajánlatok |

Nők Lapja márkacsalád multiplatform ajánlatok

A Nők Lapja Magyarországon nem csak egy magazin, sokkal több annál: régi ismerős, melynek szerzői családtagokká váltak. Nők generációinak kíséri végig az életét, mára igazi társadalmi intézménnyé, gondolkodásunk részévé vált. Nem csak bemutatja, de alakítja is a magyar nők világhoz való viszonyát. A Nők Lapja, és a köré épülő márkák, különszámok, lehetőséget biztosítanak tömegek, és szűkebben célzott közönség megszólítására is.

Választható magazinok: Nők Lapja Konyha, Nők Lapja Konyha Desszert, Nők Lapja Mentes, Nők Lapja Enteriőr, Nők Lapja Pszichológia, Nők Lapja Szépség, Nők Lapja Advent, Nők Lapja Tél, Nők Lapja Kert & Virág, Nők Lapja Nyár, Nők Lapja Tavasz, Nők Lapja Ezotéria

Online jelenlét: 

Nők Lapja Egészség × Házipatika.com
Egyre inkább nagyobb figyelmet fordítunk  egészségünk megőrzésére, immunrendszerünk megerősítésére, hogy megvédjük magunkat, családunkat és környezetünket.

Ezért Kiadónknál lehetőséget kínálunk Partnereink számára, hogy egységes kommunikációval segítse olvasóinkat mind magazin, mind online platformjainkon, ezáltal pedig egy szélesebb körben éri el egészségtudatos célcsoportját.

Online jelenlét: 

Nők Lapja Egészség

A Nők Lapja Egészség magazin megbízható szakértők segítségével ad útmutatót a valódi egészséges élet kialakításához és fenntartásához. A Nők Lapja Egészség minden erejével a harmónia megteremtésére törekszik. A multi-platform csomag által a kitűzött cél még közelebb hozható a márka követőihez.

Online jelenlét: 

| Egyéb megjelenési lehetőségek integrált csomagban |

kremmania_logo_795px

Krémmánia megjelenési lehetőségek integrált csomagban

Magazinjaink mellé integrált ajánlatokban olyan megjelenési lehetőséget is biztosítunk Partnereinknek, mint szerkesztőségi cikkszponzoráció, online PR cikk social megjelneésekkel és szponzorált szerkesztőségi videó.

Online jelenlét: 

Cosmopolitan megjelenési lehetőségek integrált csomagban

Magazinjaink mellé integrált ajánlatokban olyan megjelenési lehetőséget is biztosítunk Partnereinknek, mint branded content, szerkesztőségi cikk-, és blokkszponzoráció, leteszteltük vagy szerkesztőségi bazár cikk, PR cikk vagy szponzorált szerkesztőségi videó.

Online jelenlét: 

cosmopolitan_termekoldal_logo_138px_high

*Ajánlatért kérjük, írjon a magazinhirdetes@centralmediacsoport.hu e-mail címre.