Miért vált a print a luxus szinonimájává a digitális korszakban
A vonzó luxuscikkek piacán sosem volt nagyobb tévedés azt hinni, hogy a printhirdetés...
Bővebben2019. 11. 28.
A vonzó luxuscikkek piacán sosem volt nagyobb tévedés azt hinni, hogy a printhirdetés...
Bővebben2019. 11. 06.
Ebben az anyagban röviden áttekintjük a médiakörnyezet fejlődését és alakulását – és mondunk hét...
Bővebben2019. 10. 25.
Érvek a kreativitás mellett A printpower.eu oldalon megjelent cikk taglalja a marketing...
Bővebben2019. 10. 07.
MIÉRT HASZNÁLJUNK PRINThirdetést? Ideje, hogy a hirdetők és ügynökségek a médiatervezés során...
Bővebben2019. 09. 30.
Hogyan tervezzünk felejthetetlen és hatékony printhirdetéseket? A nyomtatásban megjelenő...
Bővebben2019. 09. 27.
Miért teszi a fizikai megfoghatóság ennyire hatékonnyá a printhirdetéseket? Egyre inkább...
Bővebben2019. 03. 12.
A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat...
Bővebben2019. 02. 19.
Tervezz Te is a „Central magazinok” applikációval! 2019 februárjától iOS-en és Androidon is...
Bővebben2018. 11. 23.
A Cosmopolitan magazin igazi contentinnovációt dobott piacra a legújabb különszámával: mai napon megjelent Cosmopolitan Teszter újdonság a hazai és nemzetközi magazinok között, hiszen 4D-s olvasói élményt biztosít. Az olvasó nemcsak lapozgat, hanem a kiadványban elhelyezett termékmintáknak köszönhetően maga is tesztelhet.
Bővebben2018. 10. 19.
Idén első alkalommal rendeztük meg Nők Lapja Psziché szakmai reggelinket, melyen hirdetőinket...
Bővebben2018. 04. 20.
Idén ünnepli tizenötödik évfordulóját, és változatlanul őrzi piacvezető pozícióját a National Geographic magazin magyar nyelvű kiadása.
Bővebben2018. 04. 04.
Továbbra sem hagyhatják ki marketingbüdzséjükből a magazinokat a márkák – derül ki a 2017-es...
Bővebben2018. 03. 19.
Minden eddiginél többen, összesen 12 339-ren vettek részt a Vezess és az Autó Magazin által szervezett közvélemény-kutatáson, amely a világ egyik legnagyobb nemzetközi autós felmérésének keretében vizsgálta a hazai autóvásárlási, autóhasználati szokásokat és preferenciákat.
Bővebben2018. 03. 06.
2018-ban új köntösbe csomagoltuk a Kismama magazint!
Bővebben2018. 02. 22.
A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat a reklám befogadói szempontból
Bővebben2017. 09. 19.
Magyarország első DIY lapja mostantól még több saját kezűleg elkészíthető tartalommal jelentkezik, modernebb és praktikusabb alkotások elkészítésre csábítva az olvasókat.
Bővebben