Márkaélmény kézikönyv
Hogyan tervezzünk felejthetetlen és hatékony printhirdetéseket? A nyomtatásban megjelenő...
Bővebben2019. 09. 30.
Hogyan tervezzünk felejthetetlen és hatékony printhirdetéseket? A nyomtatásban megjelenő...
Bővebben2019. 09. 27.
Miért teszi a fizikai megfoghatóság ennyire hatékonnyá a printhirdetéseket? Egyre inkább...
Bővebben2019. 09. 09.
Magyarország magazinpiaca több szempontból is eltérést mutat a másik három V4-országtól – akár a...
Bővebben2019. 02. 19.
Tervezz Te is a „Central magazinok” applikációval! 2019 februárjától iOS-en és Androidon is...
Bővebben2018. 11. 23.
A Cosmopolitan magazin igazi contentinnovációt dobott piacra a legújabb különszámával: mai napon megjelent Cosmopolitan Teszter újdonság a hazai és nemzetközi magazinok között, hiszen 4D-s olvasói élményt biztosít. Az olvasó nemcsak lapozgat, hanem a kiadványban elhelyezett termékmintáknak köszönhetően maga is tesztelhet.
Bővebben2018. 10. 19.
Idén első alkalommal rendeztük meg Nők Lapja Psziché szakmai reggelinket, melyen hirdetőinket...
Bővebben2018. 10. 09.
A tengerentúli millenniumi nemzedék a print felé fordult, az újságíróktól élményszerű...
Bővebben2018. 04. 20.
Idén ünnepli tizenötödik évfordulóját, és változatlanul őrzi piacvezető pozícióját a National Geographic magazin magyar nyelvű kiadása.
Bővebben2018. 04. 10.
Eseményszervezés a közösségi élményekre építve, márkamagazinok a legszűkebb célcsoportok...
Bővebben2018. 04. 09.
Különleges, a médiapiacot és a marketingszakmát egyaránt meglepő kutatás látott napvilágot a...
Bővebben2018. 04. 04.
Továbbra sem hagyhatják ki marketingbüdzséjükből a magazinokat a márkák – derül ki a 2017-es...
Bővebben2018. 03. 19.
Minden eddiginél többen, összesen 12 339-ren vettek részt a Vezess és az Autó Magazin által szervezett közvélemény-kutatáson, amely a világ egyik legnagyobb nemzetközi autós felmérésének keretében vizsgálta a hazai autóvásárlási, autóhasználati szokásokat és preferenciákat.
Bővebben2018. 03. 06.
2018-ban új köntösbe csomagoltuk a Kismama magazint!
Bővebben2018. 02. 22.
A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat a reklám befogadói szempontból
Bővebben2017. 09. 19.
Magyarország első DIY lapja mostantól még több saját kezűleg elkészíthető tartalommal jelentkezik, modernebb és praktikusabb alkotások elkészítésre csábítva az olvasókat.
Bővebben2017. 08. 31.
Az elmúlt évtized tuti tippjének a márkakiterjesztések bizonyultak a hazai nyomtatott gasztrolappiacon.
Bővebben