A Porter sztori

A globális magazin print, mobil, online platformjával egyesíti a világszínvonalú szerkesztőket, írókat, stylistokat és fotósokat – a felfedezés és inspiráció révén végső soron célja a vásárlás elősegítése.

Bővebben

Ezekre a magazinokra figyelt mindenki 2015-ben

Magazinokból értesülhettünk a populáris kultúra legfontosabb pillanatairól, kezdve a Vanity Fair felejthetetlen Caitlyn Jenner-bejelentésétől a New York megrázó beszámolójáig a Bill Cosbyt erőszakkal vádolókról, és a People megindító cikkéig egy nőről, aki úgy döntött, hogy véget vet az életének.

Bővebben

H&M – Cosmopolitan rekord az Admonitorban

H&M – Cosmopolitan rekord az Admonitorban! Az Admonitor számszerűen is kimutatja, hogy a felidézésre a hirdetés mérete, elhelyezkedése, ismétlődése mellett a kreatív anyagában megjelenő szín, forma és szöveg is hatnak.

Bővebben

Tükröződő felületű címlap

A tükröződő felületű borító illeszkedett a #BeTheCover and #WeAreWomen kampányhoz, amely a 2015 októberi ausztrál ELLE magazin megoldása óriási sikert aratott.

Bővebben

Interaktív felületek a magazinokban

A National Geographic magazin borítóján elhelyezett BMW hirdetés is digitális tartalmat kapott. Az ingyenes LAYAR alkalmazás segítségével BMW i3 tesztvezetésére is lehetett jelentkezni.

Bővebben

SIÓ termékteszt magazinban

A terméktesztelési projektben partnerünk kíváncsi volt a fogyasztók véleményére az új ízű italokkal kapcsolatban. A véleményeket a valaszolok.hu oldalon, a kutatási osztályunk által kialakított kérdőívvel összesítettük.

Bővebben

Híroldalak elérése