MERT magazin

MERT magazin A Central médiacsoport 2008 óta készíti a Mátrai Erőmű Zrt. munkatársi magazinját, a...

Bővebben

Gyöngy Magazin

Gyöngy Magazin A legnagyobb forgalmú hazai gyógyszer-nagykereskedő, a Hungaropharma Zrt....

Bővebben

Almaszeletek

Almaszeletek A Patika Management Kft, amely a hazai Alma Franchise hálózat franchise-átadójaként...

Bővebben

Horizont

Horizont A hazai gyógyszer-nagykereskedelem piacvezető, magyar tulajdonú cége a Hungaropharma...

Bővebben

Marionnaud

Marionnaud A Midio Hungary Kft. 2016-ban bízta meg a Central Médiacsoportot azzal, hogy a...

Bővebben

She’s Mercedes

She’s Mercedes A Mercedes-Benz Hungária Kft. 2016 óta dolgozik együtt a Mercedes-Benz Magazin...

Bővebben

Dulux Magalogue

Dulux Magalogue A kültéri és beltéri festékeket, valamint felületkezelő anyagokat és eszközöket...

Bővebben

Look Book

Look Book A Look Book az ÁRKÁD Budapest negyedévente megjelenő kiadványa, amelyet 2015-ös, nyári...

Bővebben

E.ON Világ

E.ON Világ Az E.ON Világ az E.ON munkatársi magazinja, amely széleskörűen mutatja be a munkatársak...

Bővebben

A Swipe sztori

A Swipe egy olyan ingyenes, brit kéthavi lap, amely az internet legjobb tartalmait jelenteti meg nyomtatásban.

Bővebben

A magazinhirdetések megtérülése a legmagasabb

A Nielsen Catalina Solutions (NCS) eladáshelyi adatok alapján határozza meg az FMCG termékek reklámhatékonyságát. 11 év 1400 db FMCG kampányának eredménye: minden, magazinban elköltött dollárra 4 dollár bevétel jut.

Bővebben

Híroldalak elérése