A nyomtatott médiapiac évek óta tartó átalakulása miatt a Central Médiacsoport folyamatosan vizsgálja a vállalatműködés hatékonyságát és a piaci igényekre reagálva alakítja, fejleszti működési modelljét. A magazinüzletág a brand menedzseri modell után, 2023 június 1-től kompetencia alapú folyamat- és feladatszervezés felé veszi az irányt.

Ennek a folyamatnak az első lépéseként a hetilapok portfólió marketing feladatait négy, kompetencia alapon szerveződő csapat látja majd el a jövőben. Létrejön az előfizetési marketing, árusterjesztési marketing és marketing-sales csoport, valamint létrejön egy negyedik, digitális szakértői csoport is, akik az összes magazin social jelenlétét, valamint a termékértékesítési kommunikációt támogatják majd e-mail marketinggel és ppc kampányokkal.

Az újonnan kialakított feladatköröktől és folyamatoktól azt várjuk, hogy az olvasói igényekre való reagálás mellett még hatékonyabban tudjuk üzemeltetni a magazinüzletágunkat, kiemelt figyelmet fordítva a minőségi tartalomgyártásra és a hirdetői partnereink integrált kampányokkal való kiszolgálására.

Lipták Tímea

Magazinüzletág - igazgató, Central Médiacsoport Zrt.

A hetilap portfóliók irányítása nem változik. A Nők Lapja lapcsalád tartalmáért továbbra is Akovács Éva főszerkesztő felel – ez alól kivétel a gasztro szegmens, ahol a tartalmi vezető továbbra is Kajári Zsófia – a Nők Lapja lapcsalád portfólióigazgatói feladatait Lipták Tímea látja el.

A szórakoztató és szolgáltató portfólió tartalmáért továbbra is Takács Gabriella főszerkesztő, a tévés tartalmakért Bérczessy Gergely főszerkesztő felel. Ezen lapok portfólió-igazgatói feladatait továbbra is Kovács Mónika látja el.

A magazinüzletág marketing- és terjesztési igazgatói feladatai továbbra is Tóbiás Andreánál összpontosulnak.



Címkék: