A 2005-ben indított kutatássorozat a Central magazinok olvasói körében vizsgálja, hogy miként hat a reklám befogadói szempontból.

A kutatás számszerűen is kimutatja, hogy a felidézésre a hirdetés mérete, elhelyezkedése, ismétlődése mellett a kreatív anyagában megjelenő szín, forma és szöveg is hatnak.

Az elmúlt évek során már közel 2750 hirdetést mértünk be, így az elemszámok növekedésével egyre részletesebb eredményeket kapunk, melyeket rendszeresen közzéteszünk.

Tervezett időpontok 2018-ban:

  • Marie Claire 2018/06 (megjelenés: 2018.05.10.)
  • Best (megjelenés: 2018.06.01. vagy 2018.06.08.)
  • Nők Lapja Psziché + Egészség Kalauz 2018/07 (megjelenés: 2018.11.07.)
  • Nők Lapja 2018/48 (megjelenés: 2018.11.28.)

Amennyiben szeretne csatlakozni kutatásunkhoz kérjük, jelezze Central kapcsolattartójának.

Bővebben az Admonitor kutatásról itt olvashat.

 



Címkék: