A Net-A-Porter divatbirodalom kéthavi print glossy magazinját támogatja a digitális (online és mobil) verzió is. A kiemelkedő minőségű magazinban helyet kapnak a világ leginkább felkapott luxus divat- és szépség termékei, trendjei, inspiráló kulturális élmények és utazási célok, mint a glossy magazinokban általában.

A Porter mégis kicsit más. Ez a globális magazin print, mobil, online platformjával egyesíti a világszínvonalú szerkesztőket, írókat, stylistokat és fotósokat – a felfedezés és inspiráció révén végső soron célja a vásárlás elősegítése.

Natalie Massenet, a Net-A-Porter alapítója és ügyvezető elnöke elmondta: “Úgy érzem, a Net-A-Porter csoport a Porter magazin elindításával lett teljes. A digitális jelenlét melletti kézzelfogható print magazin megjelentetését a glossy magazinok lenyűgöző világa inspirálta, és ezzel egy több éve dédelgetett álom valósult meg.”

Mára a csoport 650 luxus márkát forgalmaz, több mint 8 millió vásárlóhoz jut el, és ezzel már a Vogue vagy a Harper’s Bazaar versenytársa.

A magazin célcsoportját azok a jól tájékozott nők jelentik, akik elegánsak, intelligensek és nyitottak a kalandra, stílusosan élnek, és természetesen a megfelelő jövedelem is rendelkezésükre áll. A magazin amellett, hogy a divat által globálisan megfogalmazott vágyakra és elvárásokra ad tartalmas válaszokat, világelső szerepet céloz a szektor kereskedelmében is, amelyet jól mutat, hogy bárhol, bármikor, bármilyen platformról elérhetők a legújabb trendek, és megvásárolhatók a termékek a Net-A-Porter birodalomban.

Az erről szóló videót ide kattintva megtekintheti.



Címkék: