Az AIRBNB Pineapple nevű magazinja után az UBER is negyedévente megjelenő print magazint indított tavaly MOMENTUM néven.

A 150,000 UBER sofőr számára készített kiadványt hat területen terjesztik: Boston, New York City, Chicago, Ohio, Oklahoma, San Francisco. Az UBER tájékoztatása szerint ezzel a nyomtatott magazinnal sokkal közvetlenebb kommunikációt tudnak kialakítani, illetve igazi közösséget formálni a sofőrökkel. A MOMENTUM-ban a sofőrök legjobb történetei, éttermi ajánlók, jogi tájékoztatók mellett kifejezetten a sofőröknek szóló hűségprogram kedvezményei is megtalálhatók.

Első szám: https://newsroom.uber.com/introducing-momentum-magazine/

Második szám: https://newsroom.uber.com/momentum-magazine-issue-2/

A partnerek mellett az Uber az utasokra is gondolt, ezért elindította az Arriving now című magazint is, amelynek célja az utazási élmény fokozása.

Az UBER szerkesztésében megjelenő B2B és B2C magazin elindítása is jól szemlélteti, hogy a print hozzáadott értéke elvitathatatlan, a kommunikáció egyedülálló eleme marad a továbbiakban is, mi több, egyre inkább, mint (régi-)új média kerül be a médiamixbe.



Címkék: