GLOSSY PORTFOLIÓ

Marie Claire

Marie Claire 15.-ik születésnap

Idén ünnepelte 15.-ik születésnapját a Marie Claire Magyarország, a jeles alkalomból különleges lapszámmal jelentkezett a márka. Olvasói számára nyereményjátékkal kedveskedett, ahol megannyi értékes ajándékért lehetett játszani. Hirdető partnereinek megköszönve a támogatásukat, a márkának rendezett születésnapi partin ünnepelhettek együtt a Marie Claire csapatával.

Marie Claire Beauty Awards

Tavasszal immáron második alkalommal rendezték meg a Marie Claire Beauty Awards pályázatukat. A nevezési időszakban partnerei az általuk legjobbnak ítélt szépségtermékeiket indították el a versenyen, melyekről a Marie Claire olvasói dönthettek az egy hónapos online szavazási időszak alatt, hogy szerintük melyik termék kerüljön ki közönséggyőztesként. Az olvasói szavazás időszaka alatt egy több főből álló szakmai zsűri is értékelte a termékeket kategóriáikban, így a szavazás lezárása után alkategóriánkként két díjazottat is hirdettek.

Mindfulness

Májusban egy új különszámmal örvendeztették meg olvasóinkat, Mindfulness címmel. A kiadvány fókusz témája a tudatos jelenlét volt, melyben helyet kapott egy 16 oldalas önismereti feladatsor is.  A lapszámhoz olyan nevek csatlakoztak, mint Sugár Bertalan, Király Linda vagy Kamarás Iván, akik saját történeteiken keresztül mesélték el, nekik mit jelent a tudatos jelenlét, hogyan van jelen a mindennapjaikban.

Go Green Nagykövetválasztás

2019 óta, minden év tavaszán egy lapszámot hangsúlyosan a környezetvédelemnek szentel a Marie Claire, ahol felhívják a figyelmet arra, hogy mennyire létfontosságú környezetünk védelme. A lapszám megjelenésével egy időben, a Föld napjához igazítva, elindították idén második alkalommal a Go Green Nagykövetválasztó olvasói szavazásukat, amelyhez több támogató partner is csatlakozott.

FÉRFI PORTFOLIÓ

National Geographic

A nagy sikerre való tekintettel a National Geographic öt bookazine megjelenéssel örvendeztette meg olvasóit. Már az első bookazine megjelenése kiemelkedő 70%-os eladással nyitott, a kiadványok népszerűsége azóta is töretlen.  

A Dinók bookazine megjelenéséhez kapcsolódóan pályázatot is hirdetett a NatGeo, a magyar Dinoszaurusz Alapítvány és az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar Őslénytani Tanszékének védnökségével és szakmai támogatásával.

Vezess Katalógus

Újra megjelent a Vezess nagy sikerű kiadványa

A márka első nyomtatott magazinját az olvasók és a hirdetők is nagy lelkesedéssel fogadtak. Elkészült a folytatás!

A szerkesztőség több mint 10 éves katalógus szerkesztési tapasztalata és precizitásra törekvése eredményeképpen, egy prémium kivitelű és tartalmú, hatalmas 240 oldalas autós adatbázist adtak át olvasóiknak.  A partnereik számára hatékony megoldást kínáltak, hogy elérjék az autóvásárlás előtt álló és az autórajongó felhasználókat, már nemcsak az online térben, hanem nyomtatott formátumban is.



Címkék: