2022 a férfi portfólió életében kiemelten fontos és jó év volt. Nagyon büszkék vagyunk, hogy a nehezedő gazdasági helyzet ellenére képesek voltunk mind üzletileg sikeresen teljesíteni, mind pedig olyan nagyszabású, építkező jellegű projekteket is végrehajtani, mint a televíziós jellegű megoldásokat kínáló Frontvonal választási műsor a 24-en vagy a piacvezető helyét évek óta őrző Vezess portál arculati frissítése.

Szigeti Péter

Férfi portfolió digitálisportfólió-igazgató, Central Médiacsoport Zrt.

A 24.hu TOP10 büszkesége 2022-ből

1. Új látványos heti hírlevél formátummal jelentkezett a 24.hu

A 24.hu az ország egyik legolvasottabb hírportáljaként elkötelezett amellett, hogy mindig friss hírekkel, újításokkal és hiteles tartalmakkal lássa el olvasói bázisát. A 24/7 az oldalon megelőző héten megjelent egyedi, minőségi tartalmaiból válogat szombatra tíz olyan anyagot, amelyet hétvégi olvasásra ajánl az újság olvasóinak.

2. Újságírói elismerések

  • Magyar Sajtódíjat kapott Vitéz F. Ibolya, a 24.hu újságírója
  • Szegénységről méltósággal Sajtódíjjal jutalmazták a 24.hu riportját, Grád-Kovács Márta írását
  • Vincze Miklós, a 24.hu újságírója is átvehette a Podmaniczky–díjat, a Ráday Mihály Város- és Faluvédők Szövetsége elismerését

3. Választási műsor

Egyedi választási aloldallal és Frontvonal néven a Partizánnal egy közös percrekész választási műsorfolyammal tudósított a 24.hu a választásokról, mely meg is hozta a sikert. A választást követő legfontosabb napon, több mint 1,2 millió egyedi látogatóval a 24.hu lett a legolvasottabb hazai weboldal.

4. Riporter

Áprilisban megjelent a Riporter, a 24.hu legemlékezetesebb történeteinek gazdagon illusztrált nyomtatott gyűjteménye. A kiadványba olyan riportok, beszélgetések, fényképes beszámolók kerültek, amelyek évek múltán is mesélnek majd a ma Magyarországáról, amelyeket érdemes eltenni.

5. Wörkfilm

Augusztusban debütált a 24.hu szerelemmozija az újságíráshoz, a Wörkfilm.

Az izgalmas dokumentumfilm bepillantást enged a szerkesztőség mindennapjaiba, valamint felfedi az áprilisi választásokra való felkészülés folyamatait, legfontosabb pillanatait.

A Wörkfilmet az év során, több egyetemen is bemutatták a hallgatóknak, hogy mélyebben megismerhessék az újságírás rejtelmeit és közelebbi képet kaphassanak erről a nagyszerű hivatásról. A népszerű kezdeményezés jövő év tavasszal újra útjára indul.

A Kreatív szaklap kommunikációs célú kampányokat, megoldásokat díjazó versenyén, a Prizmán arany díjat kapott mozgókép, PR-film, oktatófilm kategóriában! A szerkesztőség munkáját a választási időszakban bemutató dokumentumfilm, egyedüliként kapott elismerést az ebbe a kategóriába nevezett üzleti és társadalmi kampányok közül.

6. Új videósorozatok és podcastok indultak a 24.hu csatornáin

Nyár elején elindult a Felmegyek videósorozat, amiben Katz Dávid riporter járókelők lakásába próbál felkéredzkedni, hogy ott egy jót beszélgessenek.

A társalgások során, Dávid nagyon érdekes élettörténeteket és izgalmas embereket ismer meg. Az adások átlagosan 40.000 megtekintést értek el, míg a legnézettebb epizód közel 100.000 megtekintésnél jár.

Elindult a 24.hu gazdasági podcastje

A Della műsorvezetője Baka F. Zoltán, aki rendkívül tapasztalt a tematikában, pályafutása alatt számos miniszteri és vállalatvezetői interjút készített.

7. Gyakornoki program

Szeptemberben újra elindult a 24.hu gyakornoki programja, amelynek keretében 30 év alatti fiatalok jelentkezhettek, hogy kipróbálhassák magukat az ország egyik legnagyobb hírsite-jának szerkesztőségében. Novemberben 7 fiatal csatlakozott a szerkesztőséghez három hónapra.

8. Online Videó Award – Év podcast műhelye díj

A 24.hu kapta Az év podcastműhelye díjat a Kreatív média- és reklámipari szaklap/magazin szervezte Online Video Audio (OVA) Awardon, amely szerkesztőségi és márkázott podcastokat és videókat díjazott. Sőt mi több, a 24.hu rendszeres tartalmai több kategóriában is ott voltak a legjobb öt között: a magát véletlenszerű járókelők lakásába felkönyörgő Katz Dávid a Felmegyekkel a videósorozatok között, Nyáry Krisztián Buksó című irodalmi-könyves podcastja a tematikus podcastok mezőnyében. A 24.hu egyik vezető szerkesztője, Pál Zsombor által készített, a világ és lapunk történeteit hangban is kibontó szerkesztőségi podcast, az Első kézből szintén ott volt a legjobb médiaműhelyek és független alkotók által készített podcastok között.

9. Háromharmad élő

A 24.hu közéleti podcastja, a Háromharmad novemberben a közönség előtt is bemutatkozott. Az eseménynek a Katona József Színház adott otthont, melyen a 24.hu támogatói és a sorozat leglelkesebb hallgatói vehettek részt.

10. Elérésben is az élen

Január és november között, havonta a legtöbb olvasót elérő hazai hírsite a 24.hu volt, havi átlag 3.679.282 egyedi látogatóval.

Forrás: DKT-GEMIUS – 2022. 01-11. – havi RU jan-nov. átlag, 15+, belföld, total

A Vezess TOP10 büszkesége 2022-ből

1. Töretlenül piacvezető

A 2013 óta piacvezető pozícióját stabilan őrző Vezess, 2022-ben minden eddiginél nagyobb látogatottsági sikereket ért el. A Vezess már a hazai autós lapok összelérésével is versenyezni tud, ami azt jelenti, hogy szeptembertől a hónapok körülbelül felében naponta a Vezesst egyedül több olvasó olvasta, mint a konkurens autós oldalakat összesen.

2. Sikeres JóAutók.hu együttműködés

A Vezesst választotta hosszútávú együttműködő partnerének a JóAutók.hu

3. Vezess Partnertalálkozó

Közel hetven vendég vett részt a Vezess hiánypótló autós rendezvényén május 26-án. A piacvezető autós magazin a hazai autóimportőrök és ügynökségek számára szervezi évek óta szakmai eseményét. A korábbiakhoz hasonlóan ezúttal is a Hungaroring vezetéstechnikai központja adott otthont a programnak.

A legtöbb, Magyarországon érdekelt autómárka kommunikációs-, marketing- vagy márkavezetője, illetve a hozzájuk köthető ügynökségek szakemberei is megtisztelték az eseményt. A résztvevők a szakmai beszélgetések és kapcsolatépítés mellett közel 30 új autómodellt és meglepetésként egy CLAAS AXION 930 traktort is kipróbálhattak.

4. Új magazinosabb nyitóoldal és oldalon belüli finomhangolások

Szeptemberben élesedett a Vezess új magazinosabb nyitóoldala. A nagyobb részben arculati ráncfelvarrásnak az egyik strukturális, az oldalszerkezetet is érintő része a márkaoldalak újragondolása volt, aminek hatására sokkalta gördülékenyebben és felhasználóbarátabb módon lehet keresni a Vezessen a márkák alá tartozó típusokról szóló cikkek között. Az weboldalon történt arculati finomhangolások mellett, az év során az új egységes Youtube arculat is elkészült a Vezess Youtube csatornája számára.

5. November, rekordok hónapja a Vezessnél

Nem csak az autós lapok között remekelt a Vezess, november 17-én 384 000 egyedi olvasóval a 10-ik legolvasottabb online lap volt Magyarországon, olyan komoly hírportálokat is maga mögött tudva, mint a HVG, vagy a 444.

Egy nappal később pedig a Vezess rekord látogatottságot ünnepelhetett. 2022. november 18-án 424 ezer egyedi felhasználót vonzott oldalára egyetlen nap leforgása alatt!

6. Vezess Katalógus

A márka első nyomtatott magazinja tavaly jelent meg, amelyet az olvasók és a hirdetők is nagy lelkesedéssel fogadtak, így nem is volt kérdés, hogy elkészüljön a folytatás!

A szerkesztőség több mint 10 éves katalógus szerkesztési tapasztalata és precizitásra törekvése eredményeképpen, egy prémium kivitelű és tartalmú, hatalmas 240 oldalas autós adatbázist adtak át ezúttal is az olvasóiknak. A Vezess a print katalógusának megjelenése óta hatékonyan éri el az autóvásárlás előtt álló és az autórajongó felhasználókat, már nemcsak az online térben, hanem nyomtatott formátumban is.

 

7. Budapest-Bamako rali verseny

Sikeres sales és marketing együttműködés keretében, a Vezess lett a névadó szponzora a Budapest-Bamako start partinak, a világ legnagyobb amatőr rali versenyének. Kiemelt partnerként látványos felületeken szinte kizárólagos támogatói megjelenésekkel erősítettük az együttműködés során a Vezess márkát a rali iránt érdeklődő célcsoport körében. Az idei mezőny október 19-én vágott neki a 9400 km-es útnak, a rajtot a Vezess élőben közvetítette Youtube csatornáján.

8. Új videósorozatot indult Mestermunka címmel

A Vezess legújabb videós sorozatában, műhelytitkoknak, műveleteknek, folyamatoknak járnak utána. Bemutatják a legmodernebb autóipari fejlesztéseket, megnézik hogyan lesz régi alkatrészből új.

9. Videós siker

Pár nap alatt 100.000 feletti megtekintést ért el a Youtube-on a videójuk, amiben megtalálták és visszavitték első tulajdonosának a Trabantját.  

10. Erős Facebook követőbázis

278 000 követővel továbbra is a Vezess a legnagyobb Facebook követőtáborral rendelkező hazai autós oldal.



Címkék: