Címke: Online

#mutasd az éved: Ilyen volt 2023 online életmód portfóliónk szemével – Fókuszban a REFRESHER, a Nosalty, a Házipatika, a Gyerekszoba és a Startlap

Jönnek a LEGek: melyek voltak a legsikeresebb hirdetői együttműködéseink? Mire vagyunk a legbüszkébbek média márkáink idei aktivitásai közül? Milyen kézzelfogható eredményeket értünk el 2023-ban, melyek a jövő évre is biztos alapot adnak hirdetőink hatékony kampányaihoz? Életmód portfóliónk teljesítményét elemeztük. Vágjunk bele, tarts velünk!

Bővebben

Refresher néven új, fiatalokat célzó márkát vezet be a hazai online piacra a Central Médiacsoport

A márka bevezetését, egy a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z generációt fókuszba állító kutatás előzte meg. Az 1995 és a 2009 között született fiatalok tartalomfogyasztás szokásait vizsgáló tanulmány nyomán is döntött a vállalat a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencének megszerzése mellett, valamit a Central Médiacsoport jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben.

Bővebben
Betöltés