Nem tudnék egyetlen kedvenc projektet kiemelni, mindegyik másért volt fontos. Összességében megnézve őket biztosan kijelenthetem, hogy mozgalmas és dolgos évünk volt. Hagyományainkhoz híven nem maradtak el a fontos társadalmi kérdéseket támogató kampányok, ilyen az Edison100 vagy akár a #CsakAzEmber olvas. Sikerült új terepen is megvetnünk a lábunkat, nem titok, hogy a TikTok-tól eleinte nagyon tartottunk, de a számok és a userek a bátorságunkat igazolják, mostanra az egyik nagy kedvencünk lett a Krémmánia TikTok csatornája. Redizájn, újraírás, tartalmi újragondolás, veszteség és sok büszkeség ezek a szavak jellemzik a 2022-es évünket. Ha kívánhatnék magunknak valamit, az az lenne, hogy 2023 legyen kevésbé küzdős, de erre nem sok esélyt látok, úgyhogy inkább azt kívánom, hogy legalább ilyen sikeres évet csináljunk végig a csapatommal, akikre nagyon büszke vagyok.

Pácsonyi Daniella

nlc főszerkesztő - női digitálisportfólió-igazgató, Central Médiacsoport Zrt.

nlc.

Pontgyűjtő játék

A szerkesztőség hűségpontokkal jutalmazza olvasóit, az oldalon töltött aktivitásuk szerint. Az így szerzett pontokat pedig értékes, egyedi ajándékokra válthatják be! Hitka Viktória kimondottan erre a promócióra tervezett egy limitált szériás kollekciót, minden egyes szatyron, bögrén vagy akár pulóveren az nlc. számára fontos mondatok olvashatók és hordhatók.

Edison100

Idén már harmadik alkalommal adott otthont az nlc.hu, az Edison100 közönségszavazásnak.

Az évente megjelenő Edison100 célja, hogy mindig friss információkkal segítse a szülők eligazodását az országosan elérhető gyerekfejlesztő programokról, olyan hazai innovatív szervezeteken keresztül, akik elsősorban óvodások és iskolások jövőben fontos tudását és képességeit fejlesztik az iskolai kereteken túl.

#csakazemberolvas

’Csak az ember olvas’ címmel indította el olvasás népszerűsítő kampányát az nlc.hu, melynek keretében arra is kíváncsiak voltak, hogy felhasználóikra milyen olvasói szokások jellemzőek. A felmérést több mint 5 ezren töltötték ki.

Advent microsite

Az nlc Advent 2002 óta, 20 éve megjelenő sikeres microsite; mind a hirdetők, mind a látogatók körében egyaránt kedvelt. A microsite átlagosan 40 ezer egyedi látogatót vonz naponta, a nyereményjátékban évről évre kb. 8-10 ezer látogató vesz részt. Az idei oldal, hat alrovattal rendelkezik: mézeskalács, tuti tippek, meghitt percek, ünnepi menü, mentes karácsony és dekor témában készít a szerkesztőség cikkeket. Az nlc olvasói az adventi időszakban értékes nyereményekért játszhatnak, napi- heti- és fődíjakért, a nyeremények összértéke meghaladja 1,3 millió forintot.

Krémmánia

Elindult TikTok csatornája

Az idén áprilisban indult Krémmánia TikTok csatornája töretlen, egyre növekvő népszerűségnek örvend! Mára elmondható, hogy több mint 463 ezer lájkkal és közel 40 ezer követővel rendelkezik.

A TikTok robbanásszerűen hódította meg a világot és egyben a magyar piacot. A legújabb statisztika szerint az átlag felhasználót havi 25 órára szegezi képernyő elé és legalább naponta egyszer biztosan belép az alkalmazásba. A platform számtalan lehetőségeket kínál, hogy kreatív és játékos környezetben érjünk el a 35 év alatti korosztályt.  A Krémmánia TikTok csatornáján megjelenő tartalmak rendkívül változatosak, egy valami azonban közös bennük, az, hogy kivétel nélkül a célközönségünk valamely problémájára kínálnak megoldásokat. Küldetésünk, hogy a TikTok tartalmainkkal a Krémmánián megszokott szakmai hitelességet szórakoztató és kreatív módon mutassuk meg.

Tóth Alexandra

Digitális marketingmenedzser, Central Médiacsoport Zrt.

Krémmánia Beauty Box-ok

Idén három nagysikerű beauty box-al is meglepték olvasóikat, melyeket rekord rövid időn belül elkapkodtak!

A nyári időszakban kétféle összeállításból tudtak választani a felhasználók: hajápolás box, valamint a summer glow csomagból, míg a téli időszakra is készült egy box, kiváló ünnepi termékekkel.

Gyerekszoba.hu

Születésnapját márkamegújítással ünnepelte

Az idén 20 éves Babaszoba.hu születésnapját márkaátalakítással ünnepelte. A site nemcsak új nevet kapott, hanem kiterjesztett tartalmi kínálatot és kibővített célcsoportot is.

Az új termék, a Gyerekszoba.hu, abban különbözik a korábbi site-tól, hogy nem engedjük el a szülők kezét egészen addig, ameddig a gyerekek nem repülnek ki a családi fészekből. Mottónk is ez: „Gyerekszoba.hu – Neveljünk együtt gyereket!” Fontosnak tartjuk, hogy a szakértői tartalmak mellett közösséget építsünk, olyan 21. századi felületet adjunk az anyáknak, ahol azt érzik, nincsenek egyedül. Új rovataink elsősorban a nagyobb gyerekeket (kisiskolás kortól egészen az egyetemi évek elejéig) nevelő szülőknek szólnak, de mostani időszakban kiemelet szerepet kapnak az olyan sokakat érintő témák, mint a családi kassza, vagy az iskolaválasztás. De nem megyünk el szó nélkül a kamaszok kütyüfüggősége és az iskolai bántalmazás mellett sem. Igazodva a megváltozott hirdetői igényekhez új felületekkel és látványos tartalmi együttműködésekkel is szeretnénk kedvezni azoknak a márkáknak, amelyek mellettünk teszik le a voksukat.

Pácsonyi Daniella

Digitálisportfólió-igazgató, Central Médiacsoport Zrt.

A megújítás sikerességét mi sem bizonyítja jobban, minthogy szárnyal a Gyerekszoba.hu! A tavalyi év azonos időszakához mérten +55%-kal tudta növelni látogatóinak számát októberben.

Marieclaire.hu

15.-ik születésnapját ünnepelte

A márka 15-ik születésnapját méltó módon ünnepelték meg. B2B partner rendezvénnyel, best of címlap kiállítással, PR influenszer akcióval, magazin hozzácsomagolással, valamint egy értékes online nyereményjátékkal. Az olvasóikat 15 napon keresztül 15 különleges ajándékkal lepték meg. A nyereményjáték során, naponta nyíltak az ajándékdobozok, amelyek tartalmát a nap végén sorsolták. Közel 6 ezer egyedi játékos vett részt a játékban, a születésnapi hónapban az összesített látogatószám 1.7 millió volt.

Egy palack is számít!

Akciójukat a Go Green kampány keretén belül, a Föld napján április 22-én indították útjára. Az olasz Izmee márkával közösen hozták létre limitált dizájnpalackokat, amelyeket stílusos egyedi grafikával álmodták meg, hogy a lehető legdizájnosabb palackot biztosítsák a műanyagmentes életre. Minden megvásárolt palack után elültettek egy fát a My Forest csapatával.

Marie Claire Beauty Awards

Tavasszal immáron második alkalommal rendezték meg a Marie Claire Beauty Awards pályázatukat. A nevezési időszakban partnerei az általuk legjobbnak ítélt szépségtermékeiket indították el a versenyen, melyekről a Marie Claire olvasói dönthettek az egy hónapos online szavazási időszak alatt, hogy szerintük melyik termék kerüljön ki közönséggyőztesként. Az olvasói szavazás időszaka alatt egy több főből álló szakmai zsűri is értékelte a termékeket kategóriáikban, így a szavazás lezárása után alkategóriánkként két díjazottat is hirdettek.



Címkék: