Még csak tavaly startolt el hazánkban a Szlovákiában és Csehországban már sikeresen működő REFRESHER, de máris a legtrendibb hazai márkákkal működik együtt. A márka a visszajelzések alapján is rendkívül hiánypótló termék, azáltal, hogy képes megszólítani a 18-30 év közötti modern fiatalokat, mindezt egyedi, fiatalos hangvételben készülő tartalmakkal. Na de nézzük, milyen izgalmas együttműködések történtek a közelmúltban!

 

CONVERSE x REFRESHER

A Converse azzal a céllal kereste meg a REFRESHER stábját, hogy szeretnék népszerűsíteni legújabb dalukat, amelyet ráadásul hazai feltörekvő zenészekkel készítettek el. A két fő húzónév az alkotásból kristoaf és Door volt, akikkel a márka szerette volna, ha a szerkesztőség beszélget. A Converse All Stars – OUR BEAT projektjében készült Fészek című szám rendkívül lüktető, friss és egyedi hangzású, miközben a mai magyar underground, a klasszikus zene és a népzene motívumai is fűszerezik.

A natív cikk megjelenése mellett, egyetértett abban is a két márka, hogy a kampányt érdemes megtámogatni erős social tartalmakkal, hiszen a fő célcsoportot a 20 év alatti fiatalok alkották. Mindezt ötvözve a REFRESHER weboldalán és social media csatornáin a következő megjelenések születtek. Egy branded content cikk keretein belül a REFRESHER rendkívül izgalmasan mutatta be, hogy a csillagos sneakermárka történetében ez a típusú együttműködés már-már igazi tradíció, több mint egy évtizede újra és újra elindítja a Three Artists One Song projektjét, melynek során a zenei műfajok legnagyobb neveit támogatja egy-egy dal elkészítésében.

A branded content cikk több, mint 3 400 PV-t, míg Facebook-on közel 17 000 főt ért el. A friss kollaborációra felhívva a figyelmet, a REFRESHER TikTok oldalán is megjelent egy teaser videó, amellyel közel 100 000 főt értek el, míg Instagram-on meghaladták a
29 000 főt.

DYSON x REFRESHER

A márka egyik legújabb kampányának középpontjában a Dyson Supersonic™ hajszárító volt.
A közkedvelt márka arra kérte a REFRESHER szerkesztőségét, hogy küldjenek ötleteket arra, hogy mivel lehetne a fiatalabb korosztályt megfogni videós termékteszt formájában.

A stábnak egyből rengeteg ötlete támadt, hogy a termékek felhasználhatóságának sokrétűségét és előnyeit hogyan mutassák be a célcsoport számára.

A kampányhoz készült egy szerkesztőségi YouTube videó is, melyben bemutatták hogyan lehet 3 dögös hajkoronát percek alatt elkészíteni a Dyson forradalmi termékével.

A videó teaser formátumban kikerült a REFRESHER weboldalára, valamint Instagram és TikTok csatornájára is, 25 000, valamint utóbbi csatorna esetében közel 110 000 érdeklődő usert elérve.

Ha szívesen együttműködnél a REFRESHER-rel, kérjük keresd Central kapcsolattartódat vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu e-mail címre!



Címkék: