#Együttazúton esettanulmány
A Suzuki #Együttazúton kampány különlegessége abban is rejlett, hogy egy több site-on átívelő együttműködésként valósult meg.
Bővebben2022. 11. 22. | nlc, Nosalty, Online esettanulmányok, Online hírek
A Suzuki #Együttazúton kampány különlegessége abban is rejlett, hogy egy több site-on átívelő együttműködésként valósult meg.
Bővebben2022. 09. 08. | Esettanulmányok, Magazin esettanulmányok, Magazin hírek, Online hírek
A kutatásban olyan 35-50 év közötti nőket kerestünk, akik komoly erőfeszítéseket tesznek azért,...
Bővebben2021. 01. 20. | 24.hu, Online esettanulmányok, Online hírek
A 24.hu minden évben igyekszik egy-két olyan fontos projektet indítani, amik az adott évben kulturális, technológiai szempontból fontos tematikákat dolgoznak fel. Ilyen szerkesztőségi ötlet nyomán indult 2020-ban a Jövő megmentői kampány is.
Bővebben2020. 06. 15. | nlc, Online esettanulmányok
Több mint 2400 alkotás érkezett az nlc és Office Depot közös gyermekrajz pályázatára. A beérkezett munkák közül egy 3 fős szakmai zsűri választotta ki a korosztályonként 12-12 döntős rajzot, amikre szavazhattak az olvasók.
Bővebben2020. 05. 27. | 24.hu, Online esettanulmányok
A GreenGo a 24.hu Zöldövezet podcastját választotta a „Tennél valamit a jövőért? Tennél valamit Budapestért?” kampányához, melynek során négy adással 177 000 környezettudatos hallgatót és közel 200 000 meghallgatást értünk el.
Bővebben2020. 05. 21. | 24.hu, Online esettanulmányok
A hüllőknél emeltük a tétet – leforgattuk a második élő biológia órát is a Tropicariumból. Az esettanulmányban most videós kulisszatitkokat is megosztunk a kampányerdemények mellett.
Bővebben2020. 05. 11. | Online esettanulmányok
A Babaszoba.hu egy nyereményjáték keretein belül kereste az ország legjobb apa-baba párosát a Bepanthen támogatásával. Olyan képeket vártak a szerkesztőségbe, ahol az apuka megmutatta, hogy ő is nagy segítség a baba gondozásában.
Bővebben2020. 05. 05. | 24.hu, Online esettanulmányok
A cél az volt, hogy minél több emberhez és szélesebb rétegekhez eljusson a Tropicarium interaktív biológia órája, a 24.hu-t az olvasótáborának diverzitása és mérete pedig ideális médiapartnerré tette a kampánycélok eléréséhez.
Bővebben2019. 12. 15. | Online esettanulmányok
A Négykeréken című videós sorozatban Magyarország legjobb és legnépszerűbb éttermeit, csárdáit, cukrászdáit és street foodosait mutatta be a Nosalty csapata a Suzuki támogatásával.
Bővebben2019. 01. 09. | Online esettanulmányok
A nyári vakáció velejárói a kisebb sérülések és horzsolások. A Bepanthen “Aktív nyár” kampányának célja volt, hogy felhívja a figyelmet egy olyan termékre, mely megoldás ezekre a problémákra. Ehhez nyújtott segítséget tartalmi megoldásai révén az NLCafé, mint a leglátogatottabb női website.
Bővebben2019. 01. 08. | Online esettanulmányok
Rengetegen járnak edzőterembe, hogy formában tartsák magukat. De vajon kik azok az edzők, akikhez a legtöbben és a legszívesebben járnak edzeni? Hogy a kérdést megválaszolhassuk: a WellnessCafé és a Wellness magazin elhatározta, hogy megtalálja az Év Edzőjét!
Bővebben2018. 10. 26. | Online esettanulmányok
Az NLCafé az egyik legelhivatottabb site Magyarországon a tartalommarketing megoldások iránt. Évről évre egyre látványosabb és egyedibb megoldásokkal, őszinte és hiteles tartalommal teremt valódi, mindkét oldalról értékes kapcsolatot a fogyasztó és a hirdetett márka között.
Bővebben2018. 08. 13. | Online esettanulmányok
A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.
Bővebben2018. 06. 22. | Online esettanulmányok, Online hírek
A Cofidis a karácsony szellemében mutatta meg az olvasóknak, hogy a cég elkötelezett a személyre szabott, egyszerű és gyors megoldásokban, tanácsaival segíti a családokat és otthonokat – és nem fél az újszerű megoldásoktól.
Bővebben2018. 05. 16. | Online esettanulmányok
A Domestos 2018-ban is az NLCafé-n futtatta az iskolai mosdók felújítását célzó kampányát – minden, amit erről tudni tudni akartál, megtalálható az esettanulmányunkban!
Bővebben2017. 10. 24. | Online esettanulmányok
Nincs kivonat, mert ez egy védett tartalmú bejegyzés.
Bővebben