A Sokszínű Vidék rovatában Vasárnapi ebédre invitálja olvasóit, melyben érdekességekkel, hasznos ötletekkel, különleges helyekkel, emberekkel, ínyenc receptekkel és kuriózumokkal várják az érdeklődőket. A Vasárnapi ebéd számukra az ünnepek varázslata, a hétköznapok megkoronázása, a gasztronómia esszenciája
és a minőségi étkezés élménye.

A rovat kiváló márkaépítési és termékkapcsolási lehetőséget kínál, látványos, egyedi arculattal gazdagítva. Az Ammerland Hungary Kft. termékei népszerűsítése során, egy tematikus szerkesztőségi cikksorozatban jelent meg, amely 6 db natív cikket tartalmazott. A tematikus szerkesztőségi cikkek izgalmas témákkal, hasznos ötletekkel és különleges helyszínekkel szolgáltak, amelyek megmutatták az Ammerländer sajtok magas minőségét és remek ízvilágát.  

A kampányban négyféle termék került felhasználásra: Ammerländer Maasdamer szeletelt sajt, Ammerländer Fokhagymás szeletelt sajt, Ammerländer Jadegut sajt és Ammerländer trappista sajt.

A megjelenések között szerepelt továbbá egy cikktörő banner, mobilon statikus fejléc, termékképek, valamint keretes formában megjelenítve a szponzor által kért szövegeket. A kampányidőszak 2022. novemberében zajlott.

A kampány eredményeként az Ammerland Hungary Kft. 6 db szerkesztőségi cikke több, mint 25 000 PV-t ért el. A Sokszínű Vidék Facebook oldalán az elérések száma meghaladta a 170 000-ret és közel 1 000 reakciót eredményezett.

A tematikus szerkesztőségi cikkek és a hirdetői előnyök kihasználása pedig tovább erősítette a márka jelenlétét és növelte az érdeklődők számát.



Címkék: