Címke: esettanulmány
#Együttazúton esettanulmány
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Nov 22, 2022 | nlc, Nosalty, Online esettanulmányok, Online hírek | 0
A Suzuki #Együttazúton kampány különlegessége abban is rejlett, hogy egy több site-on átívelő együttműködésként valósult meg.
BővebbenRemekelt a L’Oréal Paris legújabb éjszakai kréme terméktesztünkön!
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Sep 8, 2022 | Esettanulmányok, Magazin esettanulmányok, Magazin hírek, Online hírek | 0
A kutatásban olyan 35-50 év közötti nőket kerestünk, akik komoly erőfeszítéseket tesznek azért,...
BővebbenLetölthető a 24.hu Jövő megmentői esettanulmány
Írta: Timár Judit | Jan 20, 2021 | 24.hu, Online esettanulmányok, Online hírek | 0
A 24.hu minden évben igyekszik egy-két olyan fontos projektet indítani, amik az adott évben kulturális, technológiai szempontból fontos tematikákat dolgoznak fel. Ilyen szerkesztőségi ötlet nyomán indult 2020-ban a Jövő megmentői kampány is.
BővebbenBabaszoba.hu Szuperapu – Esettanulmány
Írta: Molnár Lilla | május 11, 2020 | Online esettanulmányok | 0
A Babaszoba.hu egy nyereményjáték keretein belül kereste az ország legjobb apa-baba párosát a Bepanthen támogatásával. Olyan képeket vártak a szerkesztőségbe, ahol az apuka megmutatta, hogy ő is nagy segítség a baba gondozásában.
BővebbenNosalty Gasztro Utazás – Esettanulmány
Írta: Molnár Lilla | Dec 15, 2019 | Online esettanulmányok | 0
A Négykeréken című videós sorozatban Magyarország legjobb és legnépszerűbb éttermeit, csárdáit, cukrászdáit és street foodosait mutatta be a Nosalty csapata a Suzuki támogatásával.
BővebbenVálasz a sérülésekre: Bepanthen esettanulmány 2018
Írta: ottolovas | Jan 9, 2019 | Online esettanulmányok | 0
A nyári vakáció velejárói a kisebb sérülések és horzsolások. A Bepanthen “Aktív nyár” kampányának célja volt, hogy felhívja a figyelmet egy olyan termékre, mely megoldás ezekre a problémákra. Ehhez nyújtott segítséget tartalmi megoldásai révén az NLCafé, mint a leglátogatottabb női website.
BővebbenAz Év edzője – Esettanulmány
Írta: ottolovas | Jan 8, 2019 | Online esettanulmányok | 0
Rengetegen járnak edzőterembe, hogy formában tartsák magukat. De vajon kik azok az edzők, akikhez a legtöbben és a legszívesebben járnak edzeni? Hogy a kérdést megválaszolhassuk: a WellnessCafé és a Wellness magazin elhatározta, hogy megtalálja az Év Edzőjét!
BővebbenNLCafé, a modern nő iránytűje
Írta: Melovics Csaba | Oct 26, 2018 | Online esettanulmányok | 0
Az NLCafé az egyik legelhivatottabb site Magyarországon a tartalommarketing megoldások iránt. Évről évre egyre látványosabb és egyedibb megoldásokkal, őszinte és hiteles tartalommal teremt valódi, mindkét oldalról értékes kapcsolatot a fogyasztó és a hirdetett márka között.
BővebbenIV. Gyógyszer-kommunikációs konferencia a Central Média szervezésében
Írta: Timár Judit | Sep 18, 2018 | Rendezvény hírek | 0
Negyedik alkalommal rendezte meg Gyógyszer-kommunikációs konferenciáját a Central Médiacsoport, melynek fókuszában a hiteles tartalom kérdése állt. A patikai, gyógyszergyártói és kutatói szegmenst képviselő szakemberek egészségügyi, marketing és kommunikációs szempontok alapján vizsgálták az online kommunikáció térhódításával járó felelősség jelenségét és keresték a tartalomfogyasztó páciensek és az orvostársadalom közti bizalmi kapcsolat újrateremtésének lehetőségét.
BővebbenNormaflore esettanulmány 2017
Írta: Molnár Lilla | Aug 13, 2018 | Online esettanulmányok | 0
A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.
BővebbenCofidis Adventi Mosolykalendárium – pénzügyek pozitívan
Írta: | Jun 22, 2018 | Online esettanulmányok, Online hírek | 0
A Cofidis a karácsony szellemében mutatta meg az olvasóknak, hogy a cég elkötelezett a személyre szabott, egyszerű és gyors megoldásokban, tanácsaival segíti a családokat és otthonokat – és nem fél az újszerű megoldásoktól.
BővebbenDomestos esettanulmány 2018
Írta: Melovics Csaba | május 16, 2018 | Online esettanulmányok | 0
A Domestos 2018-ban is az NLCafé-n futtatta az iskolai mosdók felújítását célzó kampányát – minden, amit erről tudni tudni akartál, megtalálható az esettanulmányunkban!
Bővebben
Rich Media megoldásaink
Friss
-
Változni ér! – megújult a marieclaire.hu2023. Feb. pén.
-
A felhasználók 2022-es kedvenceit díjazta a Krémmánia2023. Feb. csü.
-
Rangos díjat nyert a megújult HáziPatika!2023. Feb. sze.
-
Évértékelés – Online férfi portfolió2022. Dec. sze.
-
Évértékelés – Print glossy és férfi portfolió2022. Dec. ked.