Ügyfél: Bayer
Ügynökség: MediaCom
Kampány: Bepanthen – Aktív nyár
Időzítés: 2018.07.04. – 2018.08.15.

 

Megúszhatatlan sérülések

A nyári vakáció nem csupán az önfeledt szórakozásról és a pihenésről szól, mivel állandó gondolkodnivalóként szolgál a gyermekes családok számára, hogy miképp lehetséges szórakoztatóan, ugyanakkor hasznosan eltölteni a nyári szünidő hónapjait. Legyen szó táborról, szabadtéri sportolásról, vagy családi nyaralásról, a kisebb sérülések, horzsolások szinte a vakáció velejárói. A Bepanthen Plus fertőtlenítő- és sebgyógyító krém, az ilyen bőrsérülések gyógyulását segíti elő és megelőzi a sebek esetleges elfertőződését.

 

Kampánycélok és megvalósítás

Az „Aktív nyár” kampány célja volt, hogy felhívja az édesanyák figyelmét egy olyan termékre, mely megoldás a nyári szünidő sérüléseire. Ehhez nyújtott segítséget az NLCafé, mint a leglátogatottabb női website*, mely alkalmas volt a célközönség nagyarányú eléréséhez. Az oldalon létrehoztunk egy egyedi rovatot, ahol szülők, édesanyák számára hasznos és releváns tartalmakat osztottunk meg.

 

 

Tartalmi megoldások

Az egyedi rovat 4 modulból épült fel és mindegyik különböző témájú cikkeket közölt. A „Szabadtéri sportok” modul fő fókusza a nyári sportokra, szabadtéri időtöltésekre irányult. A „Családi nyaralás” a fejlesztő játékok, feszültségoldás, kisgyermekes nyaralás témaköreivel foglalkozott, míg a „Nyaral a kamasz” a tinikkel történő vakációzáshoz osztott meg tanácsokat. A „Nyaralás otthon” modul pedig a „csináld magad” (DIY) tippekre helyezte a hangsúlyt.

A cikkekben közös volt, hogy szülői szempontból közelítették meg a témát és közvetlen hangnemben szólították meg az olvasókat. Ezt úgy tudtuk elérni, hogy valós személyeket szólaltattunk meg sport, szabadidő, családi időtöltés témákban, illetve tapasztalataikról, élményeikről kérdeztük őket. Például az „Ez a nyár más, mint a többi!” cikkünkben fiatalok meséltek meghatározó nyári emlékeikről.

Az “5+1 szuper csináld magad ötlet a kertbe” és az „Ezért lesznek okosabbak a gyerekek a nyaralástól” cikkeket övezte a legnagyobb érdeklődés. (A cikkek és a kampány nyitóoldala továbbra is elérhető, ám a kampány szerves elemeit tartalmazó cikkoldalakon megjelenő display hirdetések már nem élnek.)

A tartalmi megoldások részét képezték továbbá a videós megjelenések is. A 6 db rövid videó (kb. 3 perc) az elsősegély, háztartási balesetek, illetve a játszótér- és kalandpark választás témaköreit érintette. A videók érdekessége, hogy a változatos tartalom előállítás jegyében kombináltuk a kreatív és az informatív megoldásokat.

 

Eredmények

Az együttműködés eredményeként a 4 modulban összesen 32 cikk látott napvilágot. A kampányidőszak alatt (07.04. – 08.15.) a cikkekre vonatkozó, vállalás szerinti 48 000 AV teljesülésén túl (mely nem tartalmazta a nyitóoldali megjelenéseket), több mint 580 000 videó megtekintést értünk el.

 

*Forrás: Gemius DKT 2018/10 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)

 

További információkért vedd fel velünk a kapcsolatot:



Címkék: