Ügyfél: Bayer
Ügynökség: MediaCom
Kampány: Bepanthen Baby – Szuperapu
Időzítés: 2020. március 01-31.

Koncepció

A mostani apageneráció sokkal nagyobb szerepet vállal a babák gondozásában, ápolásában, mint az előző generációk. Az apák szerepének fontosságáról még mindig túl keveset beszélünk, és ritkán nyílik alkalom megköszönni nekik azt a sok mindent, amit nap mint nap fáradhatatlanul tesznek gyermekeikért, párjukért. Szerettünk volna egy olyan kampányt a Bepanten Baby Sensidermmel közösen, ami ezúttal az apákról szól, apáknak szól.

Kampánycélok és megvalósítás

Egy olyan komplex kampányterv készült a Babaszobára, amely egyfelől a az apákat állította reflektorfénybe, másfelől a Bepanten Baby Sensiderm indikációjával összecsengő tematikában edukálta a szülőket, apákat. A 2020 tavaszán indult Szuperapu elnevezésű kampány alapja egy snowfall típusú egyedi alrovat volt, amely több részből állt.

Az első és legfontosabb elem a Szuperapu képfeltöltő játék volt, amely a 2 éves kor alatti babás apákat, anyákat kívánta aktivizálni. Közös apa-baba fotókat vártunk, amelyek rávilágítanak az apaszerep felértékelődésére. Kreatív, vicces, érzelmes fotók érkeztek. Mind-mind meghitt pillanatot örökített meg, ami csak az apáról és a babáról szólt.

A második elem az edukációs cikktartalom volt, ami az érintett korosztály ápolásához, gondozásához, első sorban a pelenkázáshoz nyújtott szakmai fogódzót. Írtunk többek között arról, hogy miként kell ápolni az érzékeny babaőrt, és arról is, a babák miért sérülékenyebbek.

A harmadik elem egy szívhez szóló hangulatvideó-sorozat volt, amely személyes sztorikat, érzéseket szólaltatott meg az apaságról, az apák iránti háláról: Ilyen többgyerekes apának lenni, Az apaság egy életre szóló kaland, A szülés apa szemével, Köszönöm, hogy vagy nekem (anyavallomások), Azt szeretem apában.

A kampány jelentős Facebook-, Instagram- és hírlevéltámogatást kapott, valamint szélesítettük az elérést az érintett célcsoportnak megfelelő rovat szponzorálásával is. Az edukációs cikkek mellett – több anya bevonásával – készült egy Bepanten Baby Sensiderm termékteszt, amely igen jelentős, közel 6000-es olvasószámot generált.

Ezen kívül az nlc Baba rovatán egy extra rovatszponzoráció, a Caféblogon pedig blogszponzoráció futott a kampány támogatására, valamint az nlc Facebook és Instagram oldalán is megosztásra került Babaszobán futó nyereményjátékra való felhívás. A kampányt ezen kívül a teljes portfólión futó bannerek is támogatták olyan nőkre targetálva, akik babás tematikát fogyasztanak.

 

Videós megjelenések

 

Tartalmi megjelenések

Nyeremény

A legtöbb szavazatot kapó fotó beküldője 100 000 Ft értékű Tesco vásárlási utalvánnyal lett gazdagabb.

Eredmények

alrovat AV elérése

social posztok elérése

videoindítás összesen



Címkék: