V. Gyógyszerkommunikációs konferencia – A szívünkre, vagy az eszünkre hallgatunk gyógyszervásárláskor?

Újfajta attitűddel jelentkeznek a páciensek a szakorvosoknál és a gyógyszertárakban, ez pedig többnyire a technológiai fejlődés, illetve az új kommunikációs csatornák megjelenésének köszönhető. Többek közt erről, valamint az egészségkommunikáció fogyasztói kérdéseiről is szót ejtettek az V. Gyógyszerkommunikációs konferencia előadói.

Bővebben

Az vagy, akit megeszel – Vegánok vs. húsevők, azaz 2019-es trendek a gasztro világában

Mik az új gasztro trendek 2019-ben? Melyek az új fogyasztói attitűdök és hogyan reagáljunk rájuk? Mit mondanak a gasztro nagyágyúk – a vegánok vagy a húsevők állnak nyerésre? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresték a választ az előadók május 22-én a Central Insights Az vagy, akit megeszel elnevezésű gasztrokonferenciáján.

Bővebben

Közel ezer sportbarátot mozgattak meg a Fitt a tavasz! sztárfellépői

Rekordmennyiségű elővételes jegy, közel ezer résztvevő, sztárfellépők, izzasztó edzések, és nemtől, illetve kortól függetlenül pörgés minden mennyiségben! Újfent óriási sikert aratott a Well&fit immár hagyományos közösségi sporteseménye, a Fitt a tavasz! A mozogni vágyók többek közt ironbox-ban, táncos mozgásban, különböző alakformáló órákon, sőt még egy funkcionális köredzésen is kipróbálhatták magukat.

Bővebben

Central Insights: Menpowering – márkaépítés és kommunikáció print és digitális eszközökkel

A Central Médiacsoport férfi tematikájú konferenciáján belestünk a gender-sztereotípiák mögé, kiderült, hogy mit gondolnak a kiadó férfi videós arcai az influencer-kérdésről és az előadók arra is keresték a választ, hogy létezik-e férfias tartalomfogyasztás és férfiaknak szóló tartalomgyártás. Mivel tudjunk fenntartani a férfiak figyelmét? Bódy Gergő műsorvezető-riporter vezénylésével ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kereste a választ az április 25-i Central Insights.

Bővebben

IV. Gyógyszer-kommunikációs konferencia a Central Média szervezésében

Negyedik alkalommal rendezte meg Gyógyszer-kommunikációs konferenciáját a Central Médiacsoport, melynek fókuszában a hiteles tartalom kérdése állt. A patikai, gyógyszergyártói és kutatói szegmenst képviselő szakemberek egészségügyi, marketing és kommunikációs szempontok alapján vizsgálták az online kommunikáció térhódításával járó felelősség jelenségét és keresték a tartalomfogyasztó páciensek és az orvostársadalom közti bizalmi kapcsolat újrateremtésének lehetőségét.

Bővebben
  • 1
  • 2