Az influenzás időszak átvészelésében a Rubophen nem csupán termékeivel kíván a fogyasztó segítségére lenni. Ebben a kampányban szórakoztató tartalmaival segíti az olvasókat az NLC snowfall oldalán, hogy a betegen eltöltött idő kellemesebben teljen el.

A www.nlcafe.hu/tartsegynapot/ oldal célja, hogy a könyv- és filmajánlóktól kezdve az életmód tippeken és (videós) recepteken át a kedves illetve vicces cikkekig/videókig olyan tartalmat adjon az oldalra látogató számára, amely számára hasznos, praktikus, de első sorban szórakoztató.

A feltöltött tartalmak között kis arányban találunk betegséggel illetve megelőzéssel vagy kezeléssel kapcsolatos cikkeket is, de inkább a szórakoztató jellegű tartalmak segítik a márkát, hogy a fogyasztóhoz közelebb kerüljön; stratégiai célja ugyanis a kampánynak, hogy ne a betegség álljon a középpontban, hanem az olvasó kényeztetése és számára szórakoztató tartalmak átadása.

„Tarts egy Rubophen napot! Vészeld át velünk az influenzát!” – szól a szlogen, mely a kampány céljaihoz alkalmazkodva segít, hogy a márkához pozitív üzenet társuljon (együttérzés, törődés) és a márkát pozitív tartalommal töltsük meg. Ennek megfelelően találunk az oldalon online színezőt, tesztet, játékot, infografikát, könyvrészleteket, lélekmelegítő idézeteket, filmajánlókat.

A jelenleg is futó kampány során a látogatók eddig 286 518 oldalletöltést generáltak*, és egy oldal megtekintésével közel 4 percet töltöttek el*.
A snowfall oldal hátterében található Rubophen átszínezésre kattintva az olvasó a www.rubophen.hu oldalra jut, ahol a termékekről szóló információkon túl a megfázás és influenza témájában találhat hasznos és érdekes cikkeket. Például megtudhatjuk, hogy mi a különbség a megfázás, a nátha és az influenza között, hogyan védekezhetünk ellenük aktívan, és mit tehetünk, ha már elkaptunk valamit.

A partner brief-jében szerepeltek olyan téma-specifikus kérések, mint például az, hogy a kampány semmiképp ne buzdítson otthonmaradásra, a hangsúlyt arra helyezzük, hogy ha már úgy alakult a helyzet, hogy a beteg otthon maradt, akkor segítsük őt kreatív módon. A kampány időzítése különleges abból a szempontból, hogy rugalmasan kellett kezelni a kezdés időpontját: néhány héttel előre ugyanis megjósolható az influenza időszak kezdete. Ehhez igazodtak a tartalmak is, hiszen a járvány előtt közvetlenül a betegség megelőzéséről érdemes beszélni, míg a szezon kezdetétől már inkább a betegség kezelésével kapcsolatos tudnivalók és tippek kapnak hangsúlyt.

A kampány részeként az NLCafé együttműködik a legnagyobb női blogközösséggel, a Cafebloggal, így a tartalmi együttműködések egészen széles spektrumon tudnak megjelenni. A Rubophen kampány a “Tarts egy napot” téma körül futott, 8 bloggert kértünk fel, hogy írjon arról, hogy mihez kezdene egy ilyen nappal, és ezek a posztok (16 db) a Cafeblog.hu-n futottak 8 héten át. Született bejegyzés többek között egy gasztrobloggerünktől arról, hogy mit főzne egy ilyen napon; divatbloggerünktől, hogy mit venne fel, többen pedig arról írtak, hogyan töltenének el egy ilyen napot, ha semmilyen keret és megkötés sincs.

Ha cikinek is tartod, hogy önbizalomnövelő idézeteket olvasgass, most valószínűleg senki nem látná, így nyugodtan inspirálódhatsz Csernus Imre, Oravecz Nóra vagy akár a rendkívül népszerű Pál Ferenc szavai által.

Hirdető: Rubophen
Ügynökség: Vivaki
Megjelenés: snowfall oldal http://www.nlcafe.hu/tartsegynapot/
Támogató kampány: NLCafé szponzorációs és display megjelenés, hírlevél megjelenés, Cafeblog poszt sorozat, Cosmopolitan szponzoráció, Startlap doboz szponzoráció, mobil támogató kampány
Kampány hossza: 3 hónap (2016. január-március)

*Forrás: Gemius Prism 2016.01.18-02.29
A kockázatok és mellékhatások tekintetében kérjük, keresse meg CM Sales kapcsolattartóját és a telefonját.

Írta: Törzsök Alexandra, CM Sales



Címkék: