24.hu Podcast együttműködés – Esettanulmány

A GreenGo a 24.hu Zöldövezet podcastját választotta a „Tennél valamit a jövőért? Tennél valamit Budapestért?” kampányához, melynek során négy adással 177 000 környezettudatos hallgatót és közel 200 000 meghallgatást értünk el.

Bővebben

Babaszoba.hu Szuperapu – Esettanulmány

A Babaszoba.hu egy nyereményjáték keretein belül kereste az ország legjobb apa-baba párosát a Bepanthen támogatásával. Olyan képeket vártak a szerkesztőségbe, ahol az apuka megmutatta, hogy ő is nagy segítség a baba gondozásában.

Bővebben

24.hu Interaktív biológia óra – Esettanulmány

A cél az volt, hogy minél több emberhez és szélesebb rétegekhez eljusson a Tropicarium interaktív biológia órája, a 24.hu-t az olvasótáborának diverzitása és mérete pedig ideális médiapartnerré tette a kampánycélok eléréséhez.

Bővebben

A hazai programmatic piac trendjei

Az infografika a HOPPex tagjainál realizálódó programmatic bevételek alapján készült, és tartalmazza a HOPPex, illetve a kiadók által programmatic módon értékesített hirdetéseket is.

Bővebben

Elárasztotta a hazai hírpiacot a koronavírus

Különösebb elemzés sem kell ahhoz, hogy megállapítsuk, az utóbbi napokban, hetekben a koronavírus témaköre uralja a hazai médiát. Mégis több szempontból érdekes lehet, ha elmerülünk a számokban és tendenciákban.

Bővebben

2019, a megvalósult ötletek éve a HáziPatikánál

20 éves lett a HáziPatika.com, de 2019 a rengeteg munka miatt lesz emlékezetes év a szerkesztőség életében. Új tartalmakban és kezdeményezésekben is bővelkedett a tavalyi év, januárban pedig látogató csúcsot ért el az oldal.

Bővebben

Ismét pörgős év áll a Nosalty mögött

2019 dióhéjban: applikáció, Nosalty Food Truck, gasztrokonferencia, gasztroutazás-kampány, kreatív verseny, workshop, tematikus doboz, az ünnepi időszakokban pedig kiemelkedő oldalletöltés- és látogatószámok.

Bővebben

Híroldalak elérése