Együtt ezer fáért!

A Nosalty és a Plant A Tree Cocktail közös kampánya segít, hogy egy szebb, zöldebb világot építsünk. Ha te is szeretnél tenni egy zöldebb holnapért, akkor itt az ideje, hogy cselekedj!

Bővebben

10 éves lett a Krémmánia

2020. július 1-jén lett 10 éves a Krémmánia, ebből az alkalomból szeretnénk olvasóinknak egy nyereményjátékkal kedveskedni.

Bővebben

nlc. Otthon vagyunk rajzpályázat – Esettanulmány

Több mint 2400 alkotás érkezett az nlc és Office Depot közös gyermekrajz pályázatára. A beérkezett munkák közül egy 3 fős szakmai zsűri választotta ki a korosztályonként 12-12 döntős rajzot, amikre szavazhattak az olvasók.

Bővebben

24.hu Podcast együttműködés – Esettanulmány

A GreenGo a 24.hu Zöldövezet podcastját választotta a „Tennél valamit a jövőért? Tennél valamit Budapestért?” kampányához, melynek során négy adással 177 000 környezettudatos hallgatót és közel 200 000 meghallgatást értünk el.

Bővebben

Babaszoba.hu Szuperapu – Esettanulmány

A Babaszoba.hu egy nyereményjáték keretein belül kereste az ország legjobb apa-baba párosát a Bepanthen támogatásával. Olyan képeket vártak a szerkesztőségbe, ahol az apuka megmutatta, hogy ő is nagy segítség a baba gondozásában.

Bővebben

24.hu Interaktív biológia óra – Esettanulmány

A cél az volt, hogy minél több emberhez és szélesebb rétegekhez eljusson a Tropicarium interaktív biológia órája, a 24.hu-t az olvasótáborának diverzitása és mérete pedig ideális médiapartnerré tette a kampánycélok eléréséhez.

Bővebben