Mindent a hazai podcast piacról – Íme az IAB legfrissebb podcast kutatásának eredményei!

Az IAB Audió Munkacsoportja, amelynek a podcastek iránt mélyen elkötelezett Central Médiacsoport is aktív tagja, legelőször 2021-ben készített egy átfogó és reprezentatív médiakutatást arról, hogy mennyien hallgatnak Magyarországon podcasteket, kik ők és miért választják ezt a médiatípust, valamint hogyan viszonyulnak ezen típusú tartalmakhoz és az itt megjelenő reklámokhoz.

Bővebben

Digitális piacokat fejlesztő nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu

Különleges nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu hírportál, és vele együtt a Central Médiacsoport is. A Google News Initiative és a Financial Times közös kezdeményezése révén idén is útnak indul a Digital Revenue Launchpad EMEA, amelynek célja felzárkóztatni a lapkiadókat a világ minden tájáról a jelenkor kihívásaival kapcsolatban, megosztani a tudást, stratégiát alkotni és megújítani a lapok előfizetési modelljét.

Bővebben

A Gyermekkönyvek napja alkalmából indított tematikus kampányt a Startlap

Az április 2-i, Gyermekkönyvek nemzetközi napja alkalmából hívta fel a figyelmet a meseolvasás fontosságára a Lampion Könyvekkel közösen a Startlap. Céljukként tűzték ki, hogy minél több gyermekkel megismertessék a könyvek és mesék világát, és felébresszék bennük az olvasás szeretetét már fiatal korban.

Bővebben

A fiatalok körében legtrendibb márkákkal működik együtt a REFRESHER!

Még csak tavaly startolt el hazánkban a Szlovákiában és Csehországban már sikeres működő REFRESHER, de máris a legtrendibb hazai márkákkal működik együtt. A márka a visszajelzések alapján is rendkívül hiánypótló termék, azáltal, hogy képes megszólítani a 18-30 év közötti modern fiatalokat, mindezt egyedi, fiatalos hangvételben készülő tartalmakkal.

Bővebben

Új videósorozat a Startlapon!

Mielőtt megveszed címmel termékteszt-jellegű videósorozatot indított Vásárlás rovatán belül a Startlap. Az egyes epizódok 2-3 hetente követik egymást.

Bővebben

Kihagyhatatlan ajánlatok a Krémmániától!

A Krémmánia.hu, Magyarország vezető szépségápolási platformja, számos előnyt nyújt hirdetői számára. Mi több, szépségipari ügyfeleink számára, többféle kedvezményes csomagajánlattal is készültünk, amellyel támogatjuk új termékének bevezetését a piacra.

Bővebben

Vasárnapi ebéd esettanulmány

A Sokszínű Vidék rovatában Vasárnapi ebédre invitálja olvasóit, melyben érdekességekkel, hasznos ötletekkel, különleges helyekkel, emberekkel, ínyenc receptekkel és kuriózumokkal várják az érdeklődőket. A Vasárnapi ebéd számukra az ünnepek varázslata, a hétköznapok megkoronázása, a gasztronómia esszenciája és a minőségi étkezés élménye.

Bővebben

Mindenki máshol van, a média új feladatai

Az április 25-26. között megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary-n egy izgalmas kerekasztal beszélgetés részese volt Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitálisüzletág-igazgatója.

Bővebben

Novo Nordisk esettanulmány

A kampány multidimenziós tartalomstratégiájának részét képezte, hogy a HáziPatika.com, nlc és 24.hu oldalain futott kampányuk, rendkívül kreatív és izgalmas elemekkel gazdagítva.

Bővebben