#mutasd az éved – Ilyen volt 2023 online férfi portfóliónk szemével – Fókuszban a 24.hu, a Vezess és a First Class
Jönnek a LEGek: melyek voltak a legsikeresebb hirdetői együttműködéseink? Mire vagyunk a...
Bővebben2023. 12. 18.
Jönnek a LEGek: melyek voltak a legsikeresebb hirdetői együttműködéseink? Mire vagyunk a...
Bővebben2023. 12. 18.
Jönnek a LEGek: melyek voltak a legsikeresebb hirdetői együttműködéseink? Mire vagyunk a...
Bővebben2023. 12. 13.
Jönnek a LEGek: melyek voltak a legsikeresebb hirdetői együttműködéseink? Mire vagyunk a legbüszkébbek média márkáink idei aktivitásai közül? Milyen kézzelfogható eredményeket értünk el 2023-ban, melyek a jövő évre is biztos alapot adnak hirdetőink hatékony kampányaihoz? Életmód portfóliónk teljesítményét elemeztük. Vágjunk bele, tarts velünk!
Bővebben2023. 12. 06.
A Szállásvidék célja, hogy mesés erdei kabinokról, hegyi kunyhókról, hangulatos parasztházakról, különleges kis- és magánszállásokról profi videós stábbal forgatott riportfilmeket mutasson be az olvasóknak.
Bővebben2023. 11. 28.
Felpörög az ünnepi shopping-időszak: 10% feletti forgalomnövekedés várható idén. Szolgáld ki a...
Bővebben2023. 11. 22.
A Spotify hallgatottsági toplistáját vezető Márkó és Barna Síkideg című podcast egyik házigazdájaként is ismert Turai Barnabás kéthetente publikál korosztálya meghatározó témáiról. A sorozat első három cikke már elérhető a Refresher.hu-n
Bővebben2023. 11. 07.
A REFRESHER az elmúlt 1 évben a tömegkommunikációs platformok közül a modern generáció meghatározó csatornája lett, ami nem csak a célcsoport szócsöve, de hivatkozási alapjává is vált.
Bővebben2023. 08. 14.
A Central Médiacsoport kiadványa, a Startlap az Age of Hope alapítvánnyal közösen országos programot indított annak érdekében, hogy minél több szükséges eszközt teremtsenek elő az iskoláskorúak számára.
Bővebben2023. 07. 10.
Magyarországon először alkalmazta divatmagazin a technológiát 2023 júliusában Csobot Adéllal a...
Bővebben2023. 06. 27.
Kovács Márta és Mohos Márton 24.hu-n megjelent „Néha azt mondják, hogy így észre sem vették a szülést” című riportja kapta a júniusi Média a családért-díjat.
Bővebben2023. 06. 13.
A Startlap portfóliójába került az Akciós-Újság.hu, mely a kategóriájának kiemelkedő szereplője. Lapkiadónk célja, hogy belépjen a digitális szórólapok piacára, amellyel nemcsak olvasók tízezreit tudjuk kiszolgálni, de a papír alapú újságok felváltásával hosszútávon a környezeti terhelés csökkentéséhez is hozzájáruljon.
Bővebben2023. 06. 12.
Nagy büszkeséggel jelentjük be, hogy a Central Médiacsoport négy elismert vezetője ismét helyet kapott a Marketing&Media TOP50 rangsorán! Az idén már 16. alkalommal megjelenő lista az ország legbefolyásosabb médiapiaci szereplőit jegyzi.
Bővebben2023. 06. 12.
A Startlap új podcastjében, a Kettős:pontban adásonként két olyan híresség, ismert ember, sztár beszélget Turi Dániel újságíróval, akiket egyvalami összeköt: ez a kapcsolat lehet családi, szakmai, de adott esetben látszólag semmilyen kapocs nincs a meghívott vendégek között, a műsor végére azonban kiderülhet, hogy mégis van valami, ami összehozza őket.
Bővebben2023. 06. 01.
Harmadik alkalommal adtuk át a Marie Claire Hungary Beauty Awards díjakat az itthon kapható legjobb szépségtermékek számára.
Bővebben2023. 05. 18.
A podcastok népszerűsége kétségkívül a csúcson van, amelyet az IAB legfrissebb reprezentatív podcast kutatása is megerősít. A nagyobb tartalomgyártók közül a Central Médiacsoport rendelkezik a legjelentősebb podcast portfólióval. Fedezd fel podcast lehetőségeink széles tárházát!
Bővebben2023. 05. 18.
Az IAB Audió Munkacsoportja, amelynek a podcastek iránt mélyen elkötelezett Central Médiacsoport is aktív tagja, legelőször 2021-ben készített egy átfogó és reprezentatív médiakutatást arról, hogy mennyien hallgatnak Magyarországon podcasteket, kik ők és miért választják ezt a médiatípust, valamint hogyan viszonyulnak ezen típusú tartalmakhoz és az itt megjelenő reklámokhoz.
Bővebben