Úttörő egészségkommunikációs együttműködést indít a Central Médiacsoport
Az egészségügyi iparág egy újabb szegmensére irányítja a figyelmet a Central Médiacsoport következő együttműködése.
Bővebben2023. 03. 06.
Az egészségügyi iparág egy újabb szegmensére irányítja a figyelmet a Central Médiacsoport következő együttműködése.
Bővebben2023. 03. 06.
Az nlc. izgalmas podcast szortimentje folyamatosan bővül, olyan témákat dolgoznak fel, melyek sok embert érdekelnek és érintenek a hétköznapok folyamán, de ilyen formában megmutatva náluk hallgatható meg.
Bővebben2023. 02. 27.
A 2022-es év reklámbevételeit nagymértékben befolyásolta az év elején kirobbanó háború és az azt követő gazdasági visszaesés. Kevesebb privát megállapodás és hullámzóbb költések jellemezték a programmatic piacot, ami HOPPex-en belül a tavalyihoz képest visszafogottabb, 6%-os bevételi növekedést eredményezett.
Bővebben2023. 02. 16.
A First Class az érdeklődő és a világra nyitott férfiaknak szól, minden olyan témakör megtalálható lesz az oldalon, amely a férfiakat érdekli: a technológiától a sportig, a gasztronómiától a divat, az utazástól a pénzügyeken át a filmekig.
Bővebben2023. 02. 10.
Új, főszerkesztő pozíciót hozott létre a Startlap. Kánya Andrea közel két évtizednyi, a hazai médiában szerzett tapasztalatával irányítja a jövőben az online lapot, ahol kiemelt feladata a tartalmi stratégia alakítása lesz.
Bővebben2023. 02. 06.
Az immáron 10 éve piacvezető Vezess legújabb videósorozatában műhelytitkokról, műveletekről és folyamatokról rántja le a leplet, Hamvas Tamás segítségével.
Bővebben2023. 02. 03.
A változásra, amely elsősorban a dizájnban mutatkozik meg, erős és fontos üzenetet közvetítő, tartalmi kampánnyal hívták fel a figyelmet.
Bővebben2023. 02. 02.
Hosszú évek óta készíti el a Krémmánia az év „leg”-jeinek listáját, melyet csak és kizárólag a Krémmánia felhasználóinak véleményei alapján állítanak össze.
Bővebben2023. 02. 01.
Az Év Honlapja címmel díjazta immár 21. alkalommal kiírt, 2022-es pályázatán a HáziPatika.com megújult oldalát a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat.
Bővebben2023. 01. 10.
Új struktúrában működik februártól a Marie Claire: az online és a print magazin vezetése is Tóth-Szántó Krisztina feladata lesz, aki a Marie Claire főszerkesztőjeként látja el a jövőben ezt a feladatot.
Bővebben2022. 12. 21.
Egy csokorba gyűjtöttük az online férfi portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 20.
Egy csokorba gyűjtöttük az online életmód portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 20.
Egy csokorba gyűjtöttük az online női portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 09.
A kreatív tartalomgyártó üzletág, a Central Content (CC) nem titkolt célja, hogy akár saját médiafelületeinek értékesítése nélkül is kínálhasson partnereinek írott- vagy audiovizuális tartalmakat, videókat, podcastokat, tartalommarketing koncepciókat vagy éppen új generációs márkamagazin megoldásokat.
Bővebben2022. 11. 24.
Arany díjat kapott mozgókép, PR-film, oktatófilm kategóriában a 24.hu Wörkfilmje a Kreatív szaklap kommunikációs célú kampányokat, megoldásokat díjazó versenyén, a Prizmán.
Bővebben2022. 11. 24.
A Nosalty-nál a Veganuár kihívás már-már hagyománnyá válik, melyre rengeteg izgalmas ötlettel készülnek.
Bővebben