Évértékelés – Online férfi portfolió
Egy csokorba gyűjtöttük az online férfi portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 21.
Egy csokorba gyűjtöttük az online férfi portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 20.
Egy csokorba gyűjtöttük az online életmód portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 20.
Egy csokorba gyűjtöttük az online női portfolió legfontosabb 2022-es eseményeit.
Bővebben2022. 12. 09.
A kreatív tartalomgyártó üzletág, a Central Content (CC) nem titkolt célja, hogy akár saját médiafelületeinek értékesítése nélkül is kínálhasson partnereinek írott- vagy audiovizuális tartalmakat, videókat, podcastokat, tartalommarketing koncepciókat vagy éppen új generációs márkamagazin megoldásokat.
Bővebben2022. 11. 24.
Arany díjat kapott mozgókép, PR-film, oktatófilm kategóriában a 24.hu Wörkfilmje a Kreatív szaklap kommunikációs célú kampányokat, megoldásokat díjazó versenyén, a Prizmán.
Bővebben2022. 11. 24.
A Nosalty-nál a Veganuár kihívás már-már hagyománnyá válik, melyre rengeteg izgalmas ötlettel készülnek.
Bővebben2022. 11. 22.
A Suzuki #Együttazúton kampány különlegessége abban is rejlett, hogy egy több site-on átívelő együttműködésként valósult meg.
Bővebben2022. 11. 17.
Ebben az évben a médiacégek közül, a Central Médiacsoportot képviselték a legtöbben a Marketing&Media szaklap vezető digitális szakembereket bemutató toplistáján.
Bővebben2022. 11. 17.
Az nlc felmérése képet adhat arról, hogy milyen olvasási szokások jellemzőek a magyarokra, de legalábbis az nlc olvasóira. Nézd meg az eredményekről készült összefoglalónkat!
Bővebben2022. 11. 11.
A REFRESHER első sorban a millenniumi és Z generáció számára kínál olyan átélhető tartalmakat, amelyek tematizálják a kulturális és közéletet. A REFRESHER öt platformon; YouTube-on, Instagramon, TikTokon és a Facebookon, valamint webes felületen is elérhető lesz.
Bővebben2022. 10. 27.
Összegyűjtöttük a Nosalty legújabb ajánlatait az ünnepi időszakra. Tekintsd meg az erről készült...
Bővebben2022. 10. 07.
A 24.hu gazdasági elemzőműsora alapvetően az aktuális gazdasági helyzetre, történéseire fókuszál.
Bővebben2022. 10. 04.
Nincs egy éve, hogy elindult a legnagyobb példányszámban értékesített sztárlapunk, a Story magazin digitális márkakiterjesztése, mely kiemelkedő elérési adatokat produkál.
Bővebben2022. 09. 23.
Új interjúsorozatot indítottunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 22.
A 24.hu kapta Az év podcastműhelye díjat a Kreatív média- és reklámipari szaklap/magazin szervezte Online Video Audio (OVA) Awardon, amely szerkesztőségi és márkázott podcastokat és videókat díjazott.
Bővebben2022. 09. 21.
Októbertől Krankovics Béla irányítja a kiadóvállalat digitális tudásközpontját.
Bővebben