Íme a marieclaire.hu olvasói kutatásának eredményei

Reprezentatív kutatást készített a marieclaire.hu, hogy felmérje olvasói tartalomfogyasztási szokásait, valamint igényeit. Alaposan megvizsgálták, hogy hol és hogyan tájékozódnak, melyek azok a témák, amelyek iránt kifejezetten nagy affinitást mutatnak.

Bővebben

A HOPPex bemutatja: A hazai programmatic piac trendjei

A 2022-es év reklámbevételeit nagymértékben befolyásolta az év elején kirobbanó háború és az azt követő gazdasági visszaesés. Kevesebb privát megállapodás és hullámzóbb költések jellemezték a programmatic piacot, ami HOPPex-en belül a tavalyihoz képest visszafogottabb, 6%-os bevételi növekedést eredményezett.

Bővebben

Új főszerkesztő a Startlap élén

Új, főszerkesztő pozíciót hozott létre a Startlap. Kánya Andrea közel két évtizednyi, a hazai médiában szerzett tapasztalatával irányítja a jövőben az online lapot, ahol kiemelt feladata a tartalmi stratégia alakítása lesz.

Bővebben

Változás a Marie Claire magazin élén

Új struktúrában működik februártól a Marie Claire: az online és a print magazin vezetése is Tóth-Szántó Krisztina feladata lesz, aki a Marie Claire főszerkesztőjeként látja el a jövőben ezt a feladatot.

Bővebben