Új főszerkesztő a HáziPatika és a Gyerekszoba.hu élén
Kempf Zita lép áprilistól a Házipatika.com és a Gyerekszoba.hu egészségfókuszú online portálok élére.
Bővebben2023. 04. 05.
Kempf Zita lép áprilistól a Házipatika.com és a Gyerekszoba.hu egészségfókuszú online portálok élére.
Bővebben2023. 04. 04.
A kampány multidimenziós tartalomstratégiájának részét képezte, hogy a HáziPatika.com, nlc és 24.hu oldalain futott kampányuk, rendkívül kreatív és izgalmas elemekkel gazdagítva.
Bővebben2023. 03. 16.
A megújult Marie Claire-ről beszélgetett Pácsonyi Daniella, a női digitálisportfólió-igazgatója és Tóth-Szántó Krisztina, a Marie Claire integrált főszerkesztője. Pácsonyi Daniella szavaival megfogalmazva a változást: “digitális fókusz kerül a márkára, amely a printben csúcsosodik ki.”
Bővebben2023. 03. 13.
Reprezentatív kutatást készített a marieclaire.hu, hogy felmérje olvasói tartalomfogyasztási szokásait, valamint igényeit. Alaposan megvizsgálták, hogy hol és hogyan tájékozódnak, melyek azok a témák, amelyek iránt kifejezetten nagy affinitást mutatnak.
Bővebben2023. 03. 09.
A Central Medical Content Hub konferencián tartalmasabbnál-tartalmasabb előadásokat hallhattunk, amelyekről elkészítettük szakmai összefoglalónkat.
Bővebben2023. 03. 07.
A Central Médiacsoport Zrt. figyelemreméltó célt tűzött ki, amikor létrehozta a Medical Content Hub-ot, és együttműködésre hívta az OGYÉI-t, valamint a Semmelweis Egyetemet.
Bővebben2023. 03. 06.
Az egészségügyi iparág egy újabb szegmensére irányítja a figyelmet a Central Médiacsoport következő együttműködése.
Bővebben2023. 03. 06.
Az nlc. izgalmas podcast szortimentje folyamatosan bővül, olyan témákat dolgoznak fel, melyek sok embert érdekelnek és érintenek a hétköznapok folyamán, de ilyen formában megmutatva náluk hallgatható meg.
Bővebben2023. 02. 27.
A 2022-es év reklámbevételeit nagymértékben befolyásolta az év elején kirobbanó háború és az azt követő gazdasági visszaesés. Kevesebb privát megállapodás és hullámzóbb költések jellemezték a programmatic piacot, ami HOPPex-en belül a tavalyihoz képest visszafogottabb, 6%-os bevételi növekedést eredményezett.
Bővebben2023. 02. 16.
A First Class az érdeklődő és a világra nyitott férfiaknak szól, minden olyan témakör megtalálható lesz az oldalon, amely a férfiakat érdekli: a technológiától a sportig, a gasztronómiától a divat, az utazástól a pénzügyeken át a filmekig.
Bővebben2023. 02. 10.
Új, főszerkesztő pozíciót hozott létre a Startlap. Kánya Andrea közel két évtizednyi, a hazai médiában szerzett tapasztalatával irányítja a jövőben az online lapot, ahol kiemelt feladata a tartalmi stratégia alakítása lesz.
Bővebben2023. 02. 06.
Az immáron 10 éve piacvezető Vezess legújabb videósorozatában műhelytitkokról, műveletekről és folyamatokról rántja le a leplet, Hamvas Tamás segítségével.
Bővebben2023. 02. 03.
A változásra, amely elsősorban a dizájnban mutatkozik meg, erős és fontos üzenetet közvetítő, tartalmi kampánnyal hívták fel a figyelmet.
Bővebben2023. 02. 02.
Hosszú évek óta készíti el a Krémmánia az év „leg”-jeinek listáját, melyet csak és kizárólag a Krémmánia felhasználóinak véleményei alapján állítanak össze.
Bővebben2023. 02. 01.
Az Év Honlapja címmel díjazta immár 21. alkalommal kiírt, 2022-es pályázatán a HáziPatika.com megújult oldalát a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat.
Bővebben2023. 01. 10.
Új struktúrában működik februártól a Marie Claire: az online és a print magazin vezetése is Tóth-Szántó Krisztina feladata lesz, aki a Marie Claire főszerkesztőjeként látja el a jövőben ezt a feladatot.
Bővebben