nlc. Otthon vagyunk rajzpályázat – Esettanulmány

Több mint 2400 alkotás érkezett az nlc és Office Depot közös gyermekrajz pályázatára. A beérkezett munkák közül egy 3 fős szakmai zsűri választotta ki a korosztályonként 12-12 döntős rajzot, amikre szavazhattak az olvasók.

Bővebben

24.hu Podcast együttműködés – Esettanulmány

A GreenGo a 24.hu Zöldövezet podcastját választotta a „Tennél valamit a jövőért? Tennél valamit Budapestért?” kampányához, melynek során négy adással 177 000 környezettudatos hallgatót és közel 200 000 meghallgatást értünk el.

Bővebben

nlc Balkon fanatik fotópályázat

Pályázatot hirdet az nlc, melyre fotókat várunk a felhasználók saját kertjéről, balkonjáról, teraszáról, így keressük az ország legjobb kertészét. A pályázat szponzorálására lehetősége van a hirdetőinknek.

Bővebben

Babaszoba.hu Szuperapu – Esettanulmány

A Babaszoba.hu egy nyereményjáték keretein belül kereste az ország legjobb apa-baba párosát a Bepanthen támogatásával. Olyan képeket vártak a szerkesztőségbe, ahol az apuka megmutatta, hogy ő is nagy segítség a baba gondozásában.

Bővebben

24.hu Interaktív biológia óra – Esettanulmány

A cél az volt, hogy minél több emberhez és szélesebb rétegekhez eljusson a Tropicarium interaktív biológia órája, a 24.hu-t az olvasótáborának diverzitása és mérete pedig ideális médiapartnerré tette a kampánycélok eléréséhez.

Bővebben

Nagyot mennek a Central Médiacsoport online site-jai

A veszélyhelyzet kihirdetésével egyidőben a Central Médiacsoport online portfóliójának olvasottsága napról-napra rekordokat dönt. Ez részben betudható annak, hogy a koronavírusra világszerte is rengetegen kíváncsiak, és...

Bővebben