Interjú Kisszékelyi Veronika, kereskedelmi operatív vezetővel
Új interjúsorozatot indítottunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 23.
Új interjúsorozatot indítottunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 22.
A 24.hu kapta Az év podcastműhelye díjat a Kreatív média- és reklámipari szaklap/magazin szervezte Online Video Audio (OVA) Awardon, amely szerkesztőségi és márkázott podcastokat és videókat díjazott.
Bővebben2022. 09. 21.
Októbertől Krankovics Béla irányítja a kiadóvállalat digitális tudásközpontját.
Bővebben2022. 09. 13.
Az idén áprilisban indult Krémmánia TikTok csatornáján, már közel 100 darab saját gyártású videó található, melyek hatalmas népszerűségnek örvendenek.
Bővebben2022. 09. 08.
A kutatásban olyan 35-50 év közötti nőket kerestünk, akik komoly erőfeszítéseket tesznek azért,...
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 01.
Idén már harmadik alkalommal adott otthont az nlc az EDISON 100 közönségszavazásnak.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 08. 31.
Megújult az idén 20 éves Babaszoba.hu, a site nemcsak új nevet kapott, hanem kiterjesztett...
Bővebben2022. 08. 25.
A Nosalty számára fontos, hogy új gasztroarcokat toborozzon, éppen ezért elindította tehetségkutatójának előválogató szakaszát. Olyan önazonos, tehetséges és szórakoztató embereket keresnek, akik otthonosan mozognak a kamerák előtt, stílusukkal és hozzáállásukkal pedig meglepetést tudnak okozni a nézők számára.
Bővebben2022. 08. 03.
Dokumentumfilmet készített a szerkesztőség munkájáról a 24.hu.
Bővebben2022. 07. 28.
A márka első nyomtatott magazinját az olvasók és a hirdetők is nagy lelkesedéssel fogadtak. Készül...
Bővebben2022. 07. 13.
Az Offerista digitális reklámújságja hatékony megoldást biztosít ahhoz, hogy a magyar piacon is...
Bővebben2022. 07. 11.
A Central ráadásul garantáltan brand safety, saját gyártású tartalmak környezetében kínál hirdetési megoldásokat.
Bővebben2022. 07. 04.
Lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a Central és a Fjordmail között.
Bővebben