Rólunk

 

A Central Médiacsoport Magyarország egyik legnagyobb, vezető médiavállalata. 19 digitális kiadványunk, 14 nyomtatott magazinunk és számos további különszámunk, illetve bookazine kötetünk havonta közel 6 millió fogyasztót ér el.

Változatos portfóliónkban meghatározó hányadban szerepelnek a legnépszerűbb hazai online és print médiamárkák, illetve szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok, mint a Nők Lapja, a 24.hu, az nlc, a Nosalty, a National Geographic, a Marie Claire, a Vezess, a Gyerekszoba és a HáziPatika, illetve legújabb márkánk, a REFRESHER, amely elsősorban a millenniumi és a Z generációt szólítja meg.

Termékeink és újságíróink mellet sales csapatunk, illetve szakmai vezetőink is számos rangos díjjal büszkélkedhetnek. A tavalyi évet követően 2023-ban is a Central Médiacsoport vezetői közül szerepelnek a legtöbben a hazai digitális piac legmeghatározóbb szakembereinek toplistáján. A 24.hu és a Nosalty tartalmai kategóriagyőztesként végeztek az Online Video Audio Awards-on (OVA), képszerkesztő kollégánk Junior Prima díjat érdemelt ki innovatív munkájával, fotóriportereinket pedig 11 elismeréssel jutalmazták a 42. Magyar Sajtófotó Pályázaton. Sales tevékenységünkkel több arany, ezüst és bronz díjat is elnyertünk a Kreatív Content Marketing Award (CMA) versenyén.

A magazin és online hirdetési felületek értékesítése mellett kreatív ügynökségünk, a Central Content üzletág – szintetizálva a különböző szervezeti egységeinkben fellelhető tudásanyagot és kreativitást – számos területen nyújt innovatív tartalmi megoldásokat kereskedelmi ügyfeleink számára: Content Marketing, Videó & Podcast Content, Custom Publishing, Representative Research, Social Media, Merchandising és Event

Vállalatunk számára kiemelten fontos a hiteles és minőségi tartalomgyártás, illetve a felelős utánpótlás-nevelés. Ezért 2022 szeptemberében életre hívtuk a Central Digitális Akadémiát, amely egy 4 hónapos képzéssel egybekötött gyakornoki programot kínál a médiaipar iránt érdeklődő pályakezdőknek. Az első évben 13 fiatal kapott lehetőséget arra, hogy az újságírás, a digitális marketing és a médiatudományok területén bővítse ismereteit. 2023 őszén ismét meghirdettük a Central Digitális Akadémia képzési programját.

CSR-politikánk középpontjában a fiatalok edukációjának fejlesztése, valamint a rászoruló gyermekek támogatása áll. Emellett kötelességünknek tekintjük a hátrányos helyzetű társadalmi csoportokat segítő szervezetek felkarolását. 2022-ben sok más kezdeményezés mellett az ukrán–orosz konfliktus kapcsán nyújtottunk segítséget a független ukrán sajtó munkatársainak és a menekülteket segítő Migration Aid-nek. 

millió látogató havonta

millió olvasó havonta

Forrás: DKT-Gemius, havi egyedi látogatók (real users) átlagos száma alapján, 2023.01-12. (15+ belföldi közönség, total platfom) | NOK 2022/3-4-2023/1-2., Central Reach