Rólunk

A Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata, amely a saját kiadványai mellett többek között a Schibsted Classified Media Hungary Kft. (Jófogás.hu, Használtautó.hu, Autónavigátor.hu), a Player Media Kft. (Player.hu), a G7.hu Nonprofit Zrt. (G7.24.hu), továbbá az IQ Press Lapkiadó Kft. (Praktika, Otthon, Ötlet Mozaik, Füles) magazinjainak hirdetési felületeit is értékesíti.

Az általunk képviselt termékek meghatározó hányadban Magyarország legismertebb, esetenként a legnagyobb múlttal rendelkező médiumai: portfóliónkban megtalálható többek között a Nők Lapja, a Cosmopolitan, az NLCafé vagy a 24.hu hirdetési felületei is.

Jelenleg 50 nyomtatott magazin és különszám, 26 online site és 15 mobil applikáció közel 200 típusú hirdetési felületét és számtalan egyedi hirdetési megoldását állítjuk különböző kampánycélok használatába. Hirdetési megoldásainkkal több alkalommal nyertük el a szakma elismerését, így például 2017-ben a Kreatív Content Marketing Award (CMA) versenyén arany, ezüst és bronz díjjal is büszkélkedhettünk.

Az általunk képviselt termékek segítségével mindösszesen 6,8 millió főt érhetünk el hirdetésekkel Magyarországon minden hónapban.

A magazin és online hirdetési felületek értékesítése mellett a Central Médiacsoport olyan egyedi kommunikációs lehetőségekkel is foglalkozik a márkáink ismertségére alapozva mint különféle rendezvények szervezése, a márkakiterjesztés különböző ágai, vagy az egyedi megoldásokat kínáló content marketing.

millió látogató havonta

millió olvasó havonta

márkamagazin

termékcsalád

*Forrás: Gemius – DKT 2018. szeptember (15+ belföldi közönség); TGI-NOK 2017/3-4 2018/1-2., és Central becslés