Horváth Zsolt
főszerkesztő

Vezess – A piacvezető online autós magazin

A Vezess egy online autós magazin, amely egyaránt szól az autózás szerelmeseihez és az autóra mint használati eszközre tekintő olvasókhoz. Ha csak vágyakozik, vagy éppen autóvásárlás előtt áll, hasznos információkkal segítünk. Objektív tesztjeink, friss híreink, szórakoztató videóink és könnyed magazinanyagaink segítenek eligazodni az autók és a közlekedés világában.

Beszámolunk az autósport legfontosabb eseményeiről, és minden titkot felfedünk a Forma–1 világáról. Nem maradnak ki a nagyvasak, a 3,5 tonnánál nehezebb járművek, de apróságok, az íróasztalon elférő modellek sem.

Oldalletöltés/nap

Látogató/nap

Facebook követő

Instagram követő

YouTube követő

Termékleírás

Magyarország leglátogatottabb online autós magazinja a Vezess, mely naponta több mint 231 000 valós felhasználót ér el. Célja, hogy hitelesen és laikusok számára is élvezhetően és érdekesen tájékoztasson az autós világ legfrissebb újdonságairól. A legújabb autók menetpróbái, tesztjei a Vezessen elsők között – hetente három alkalommal, élő beszámolók nemzetközi autószalonokról, Forma-1 és egyéb hírek, érdekességek, vásárlási tájékoztatók, praktikus tanácsok, szórakoztató videók.

Márka jelenlét

Website: vezess.hu
Youtube: Vezess TV
Facebook: Vezess
Instagram: vezess

Pillérek

  • A legújabb autók menetpróbái, tesztjei nálunk először 
  • Használtautó-bemutatók – segítséget nyújtunk a választásban, vásárlásban
  • Vásárlási tájékoztatók, praktikus tanácsok
  • Hírek, friss információk az autózás világából
  • Forma–1 hírek és érdekességek
  • Szórakoztató videók az autózás legmélyebb bugyraiból
  • Az árufuvarozás és személyszállítás hírei

Termékelőnyök  

  • Legnagyobb online autós magazin elérés a hazai piacon
  • Letisztult oldalszerkezet, amelyen a hirdetések jól érvényesülnek 
  • Folyamatosan megújuló hirdetési lehetőségek – Szponzorációk és prémium megjelenések, natív hirdetések
  • Különleges tartalmi együttműködések
  • Az olvasók által kedvelt közvetlen és segítőkész szerkesztőségi hangnem
  • Legnagyobb Facebook követő tábor a hazai autós lapok oldalai között 

 

Célcsoport

  • Potenciális autóvásárlók
  • 25–50 év közöttiek
  • Több, mint fele arányban férfi felhasználó
  • Az átlagosnál jobban keresnek

Újdonságok, cikkek, ajánlatok, esettanulmányok

Mindent a hazai podcast piacról – Íme az IAB legfrissebb podcast kutatásának eredményei!

Mindent a hazai podcast piacról – Íme az IAB legfrissebb podcast kutatásának eredményei!

Az IAB Audió Munkacsoportja, amelynek a podcastek iránt mélyen elkötelezett Central Médiacsoport is aktív tagja, legelőször 2021-ben készített egy átfogó és reprezentatív médiakutatást arról, hogy mennyien hallgatnak Magyarországon podcasteket, kik ők és miért választják ezt a médiatípust, valamint hogyan viszonyulnak ezen típusú tartalmakhoz és az itt megjelenő reklámokhoz.

Forrás: E-gemius 2022/12 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), Facebook, Instagram, Youtube 2023. január



Címkék:
x Close

Central Médiacsoport - Sales