Kevés oldal mondhatja el magáról, hogy amellett, hogy az országban a leglátogatottabb online magazinok közé tartozik, de hatással is van olvasóira, képes érzelmeket kelteni, és tömegeket megmozgatni mély írásaival.

Most összegyűjtöttünk 5 olyan meghatározó cikket, amelyek 2017-ben a legsikeresebbek voltak és amiből ráérezhetünk az NLCafé karakterére.

LEGSIKERESEBB

Az egyik legsikeresebb cikk az Idelyin kampányához köthető. Több mint 200 000 ember olvasta csupán ezt az egy bejegyzést, így 13-szorosan sikerült túlteljesítenünk a vállalt elérést. Az intim téma mindig megosztja az olvasótábort, azonban most kendőzetlenül, mégis rendkívül informatív jelleggel mesélt cikkünkben egy nőgyógyász; alapvetően ettől lett könnyen érhető, közvetlen és szórakoztató az interjú.

A cikk az alábbi linken érhető el: „Mozog a rákom, nézze meg” – név nélkül megszólal a nőgyógyász

LEGMEGHATÓBB

Az idei évben második alkalommal választott minket a NaturAqua a koraszülötteket támogató CSR-kampányához. Idén azért volt különösen megható a közös munka, mert egy egészen apró élet első pár hetét követhettük végig. A születés körüli aggodalmak, az első találkozás a babával és az első napok otthon; mi végig ott voltunk és egy emberként drukkoltunk Mersének.

A microsite az alábbi linken érhető el: Élni akarok

LEGSZERETHETŐBB

A Delikát Becsengettek-kampánya során 10 általános iskolát, 10 hol vidám, hol pedig megható történetet ismerhettek meg az olvasók. Megkerestük az ország kedvenc általános iskolai osztályát; íme a győztes Pető Intézet gyakorló általános iskolájának VII. csoportja. Neményi Marci libabőrös anyaga rendkívül jól példázza, miért is érdemes újságot írni.

A cikk és a kirándulás során készült képek az alábbi linken érhetőek el: Emberéletnyi szeretet két nap alatt: sérült gyerekekkel osztálykirándultunk

KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN LEGTÖBB REAKCIÓT KIVÁLTÓ

A Nekem a Balaton saját NLCafé projekt volt, igazi szerelemgyerek. Két olyan családot vittünk el a Balatonhoz, akik még sosem jártak ott. Szoció anyagok születtek, ráadásul a Facebookra. Merész vállalkozás volt, de csak az első videót több mint 600 000-en látták, pedig nem egy félperces Coelho anyagról beszélünk.

A videó az alábbi linken érhető el: Nekem a Balaton – a Varga-család története

NLCAFÉ SZÁMÁRA LEGKEDVESEBB

Egy újabb régi ismerős, a Domestos és a mosdófelújító kampány. Idén második alkalommal segítettünk bemutatni a programban résztvevő iskolákat, sőt most is örökbe fogadtunk egyet; festettünk csiszoltunk és nagyon reméljük, hogy jövőre újra mehetünk.

A cikk az alábbi linken érhető el: Így lesz menő a kőművesdekoltázs – kifestettük egy iskola vécéjét

˙˙˙

Még több, hasonlóan értékes írásért látogass el az NLCafé oldalára, vagy olvasd el esettanulmányainkat részletesebben:

Tartalommarketing konferenciánkon több esettanulmánnyal ismertettük meg a hallgatóságot, kattints ide az előadásokért.



Címkék: