Tóth-Szántó Krisztina

Marie Claire és marieclaire.hu
integrált főszerkesztő

Marie Claire – Rám talál a világ
Karakteres, prémium glossy magazin és weboldal

2007 óta a Marie Claire itthon is egyet jelent a nyitottság, a szabadság és a tudatosság fogalmával. Olyan nőkhöz szólunk, akik nyitottak a világra, a változásokra, akiket foglalkoztatnak napjaink társadalmi problémái, akik előbb tájékozódnak, elgondolkodnak, és csak ezt követően formálnak véleményt. Kardinális szerepet tölt be az életükben a környezetvédelem és a fenntarthatóság, képesek felelősséget vállalni önmagukért, tudatosan élik az életüket és szeretnének tájékozódni a legújabb nemzetközi és hazai szépségújdonságokról, illetve divattrendekről is. Napról napra, hónapról hónapra ezeket a szempontokat figyelembe véve álmodjuk és valósítjuk meg a Marie Claire print, digitális és social tartalmait egy olyan csapattal, akiket a sokszínűség, a különlegesség, a kreativitás és a bátorság jellemez. Arra törekszünk, hogy megmutassuk, mi milyennek látjuk és vágyjuk a minket körülvevő világot.

 

olvasottság

Facebook követő

Instagram követő

Termékleírás

A Marie Claire elgondolkodtató, inspiráló, releváns és szórakoztató tartalmat kínál, középpontjában a modern, stílusos, független, világra nyitott nő áll. A Marie Claire a társadalmi témák iránt fogékony, ugyanakkor a divat és szépség iránt maximálisan elkötelezett nőket érdeklő témákat dolgoz fel. A tartalmas, intelligens, stílusos nők magazinja, akik szeretnék megélni a világ kínálta lehetőségeket és akik tisztában vannak saját tehetségükkel és értékükkel. Marie Claire az egyszerre okos és lenyűgöző megjelenésű nők magazinja.

Pillérek

  • Divat
  • Szépségápolás
  • Nemzetközi vonatkozású interjúk
  • Társadalmi kérdések
  • Párkapcsolatok
  • Karrier
  • Egészség
  • Kultúra
  • Gasztronómia
  • Utazás
  • Lakberendezés

Márkajelenlét

Célcsoport

  • 25–49 éves nők, AB státusszal, akik átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek, nyitott gondolkodásúak, és a világot a nőiességükön keresztül élik meg.

Piaci adatok

  • Periodicitás: évente 8 lapszám
  • Olvasottság: 53 000

Forrás: Kantar Hoffmann Kft., NOK 2022/3,4-2023/1,2

Marie Claire ütemezés 2024

LapszámMegrendelési határidőAnyagleadási határidőNyersanyag leadási határidőLemondási határidőMegjelenés
01/242024. 02. 07.2024. 02. 14.2024. 02. 07.2024. 02. 01.2024. 03. 07.
02/242024. 03. 13.2024. 03. 20.2024. 03. 08.2024. 03. 06.2024. 04. 12.
03/242024. 04. 10.2024. 04. 17.2024. 04. 10.2024. 04. 03.2024. 05. 09.
04/242024. 05. 15.2024. 05. 22.2024. 05. 13.2024. 05. 08.2024. 06. 13.
05/242024. 08. 07.2024. 08. 14.2024. 08. 07.2024. 08. 01.2024. 09. 05.
06/242024. 09. 11.2024. 09. 18.2024. 09. 11.2024. 09. 04.2024. 10. 10.
07/242024. 10. 08.2024. 10. 15.2024. 10. 08.2024. 10. 01.2024. 11. 07.
08/242024. 11. 06.2024. 11. 13.2024. 11. 06.2024. 10. 30.2024. 12. 05.

Marie Claire hirdetési méretek

MéretElhelyezésTükör méretVágott méretKifutó méret
1/1 oldalÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
1/2 oldalÁlló80,5 x 22898,5 x 273108,5 x 283
1/2 oldalFekvő169 x 109205 x 128215 x 138
1/3 oldalÁlló52 x 22870 x 27380 x 283
1/3 oldalFekvő169 x 71205 x 90215 x 100
B/IIÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
B/IIIÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
B/IVÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
B II + 3. oldalFekvő374 x 228410 x 273420 x 283
2/1 oldalFekvő374 x 228410 x 273420 x 283


Címkék: