Tiefenthaler Eszter

Marie Claire vezetőszerkesztő

Marie Claire – Karakteres prémium glossy magazin

Tizenkét éve vagyok a Marie Claire vezető szerkesztője, a kezdeti lelkesedésem pedig azóta is töretlen. A Marie Claire – mint nemzetközi brand – azokat az értékeket képviseli, amelyek számomra is fontosak: legyünk kíváncsiak a világra, álljunk ki a sokszínűség fontossága mellett, a témákat bátran közelítsük meg és körültekintően dolgozzuk fel. A riport műfaja áll a legközelebb hozzám, szerzőként és szerkesztőként is büszke vagyok a Marie Claire cikkeire és fotósorozataira, amelyek mindig komoly csapatmunka eredményei – ahogyan a látványos divat- és szépség összeállításaink is, amelyek szezonról szezonra kalauzolnak el a nemzetközi trendek világában.

Egyre erősebbek az online lábaink is, a naprakész cikkekkel szolgáló weboldalunk és az aktív követőtáborral rendelkező közösségimédia-felületeink is. A print és online nálunk kiegészítik egymást, hiszünk benne, hogy mindkettőre szükség van.

Olyan nőknek készítjük a Marie Claire-t, akik szabadon és tudatosan élnek, a véleményüket alapos tájékozódás után alakítják ki. Ebben megbízható partnerek vagyunk, legyen szó az élet fajsúlyosabb vagy akár könnyedebb kérdéseiről.

Nyomott példányszám

Facebook követő

Instagram követő

Termékleírás

A Marie Claire elgondolkodtató, inspiráló, releváns és szórakoztató tartalmat kínál, középpontjában a modern, stílusos, független, világra nyitott nő áll. A Marie Claire a társadalmi témák iránt fogékony, ugyanakkor a divat és szépség iránt maximálisan elkötelezett nőket érdeklő témákat dolgoz fel. A tartalmas, intelligens, stílusos nők magazinja, akik szeretnék megélni a világ kínálta lehetőségeket és akik tisztában vannak saját tehetségükkel és értékükkel.

Marie Claire az egyszerre okos és lenyűgöző megjelenésű nők magazinja.

Pillérek

Divat, Szépségápolás, Nemzetközi vonatkozású interjúk, Társadalmi kérdések, Párkapcsolatok, Karrier, Egészség, Kultúra, Gasztronómia, Utazás, Lakberendezés

Online jelenlét

Web: marieclaire.hu 
Podcast: https://marieclaire.hu/marieclaire-podcast/

Célcsoport

25–49 éves nők, AB státusszal, akik átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek, nyitott gondolkodásúak, és a világot a nőiességükön keresztül élik meg.

Piaci adatok

  • Periodicitás: évente 8 lapszám
  • Nyomott példányszám: 12 000

 

Forrás: Central Médiacsoport Zrt.  2022  | Social: 2022. 05. 26

Marie Claire ütemezés 2022

LapszámMegrendelési határidőAnyagleadási határidőNyersanyag leadási határidőLemondási határidőMegjelenés
01/222022. 01. 14.2022. 01. 21.2022. 01. 04.2022. 01. 07.2022. 02. 09.
02/222022. 02. 11.2022. 02. 18.2022. 02. 01.2022. 02. 04.2022. 03. 09.
03/222022. 03. 23.2022. 03. 29.2022. 03. 08.2022. 03. 16.2022. 04. 22.
04/222022. 05. 13.2022. 05. 20.2022. 05. 03.2022. 05. 13.2022. 06. 10.
05/222022. 08. 12.2022. 08. 19.2022. 07. 29.2022. 08. 05.2022. 09. 07.
06/222022. 09. 09.2022. 09. 16.2022. 08. 26.2022. 09. 02.2022. 10. 05.
07/222022. 10. 11.2022. 10. 18.2022. 09. 27.2022. 10. 04.2022. 11. 09.
08/222022. 11. 11.2022. 11. 18.2022. 10. 28.2022. 11. 04.2022. 12. 07.

Marie Claire hirdetési méretek

MéretElhelyezésTükör méretVágott méretKifutó méret
1/1 oldalÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
1/2 oldalÁlló80,5 x 22898,5 x 273108,5 x 283
1/2 oldalFekvő169 x 109205 x 128215 x 138
1/3 oldalÁlló52 x 22870 x 27380 x 283
1/3 oldalFekvő169 x 71205 x 90215 x 100
B/IIÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
B/IIIÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
B/IVÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
B II + 3. oldalFekvő374 x 228410 x 273420 x 283
2/1 oldalFekvő374 x 228410 x 273420 x 283


Címkék: