Tiefenthaler Eszter

Marie Claire vezetőszerkesztő

Marie Claire – Karakteres prémium glossy magazin

Tizenkét éve vagyok a Marie Claire vezető szerkesztője, a kezdeti lelkesedésem pedig azóta is töretlen. A Marie Claire – mint nemzetközi brand – azokat az értékeket képviseli, amelyek számomra is fontosak: legyünk kíváncsiak a világra, álljunk ki a sokszínűség fontossága mellett, a témákat bátran közelítsük meg és körültekintően dolgozzuk fel. A riport műfaja áll a legközelebb hozzám, szerzőként és szerkesztőként is büszke vagyok a Marie Claire cikkeire és fotósorozataira, amelyek mindig komoly csapatmunka eredményei – ahogyan a látványos divat- és szépség összeállításaink is, amelyek szezonról szezonra kalauzolnak el a nemzetközi trendek világában.

Egyre erősebbek az online lábaink is, a naprakész cikkekkel szolgáló weboldalunk és az aktív követőtáborral rendelkező közösségimédia-felületeink is. A print és online nálunk kiegészítik egymást, hiszünk benne, hogy mindkettőre szükség van.

Olyan nőknek készítjük a Marie Claire-t, akik szabadon és tudatosan élnek, a véleményüket alapos tájékozódás után alakítják ki. Ebben megbízható partnerek vagyunk, legyen szó az élet fajsúlyosabb vagy akár könnyedebb kérdéseiről.

Nyomott példányszám

Facebook követő

Instagram követő

Termékleírás

A Marie Claire elgondolkodtató, inspiráló, releváns és szórakoztató tartalmat kínál, középpontjában a modern, stílusos, független, világra nyitott nő áll. A Marie Claire a társadalmi témák iránt fogékony, ugyanakkor a divat és szépség iránt maximálisan elkötelezett nőket érdeklő témákat dolgoz fel. A tartalmas, intelligens, stílusos nők magazinja, akik szeretnék megélni a világ kínálta lehetőségeket és akik tisztában vannak saját tehetségükkel és értékükkel.

Marie Claire az egyszerre okos és lenyűgöző megjelenésű nők magazinja.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Divat
  • Szépségápolás
  • Nemzetközi vonatkozású interjúk
  • Társadalmi kérdések
  • Párkapcsolatok
  • Karrier
  • Egészség
  • Kultúra
  • Gasztronómia
  • Utazás
  • Lakberendezés

Célcsoport

25–49 éves nők, AB státusszal, akik átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek, nyitott gondolkodásúak, és a világot a nőiességükön keresztül élik meg.

Piaci adatok

  • Periodicitás: évente 7 lapszám
  • Nyomott példányszám: 12 000

Forrás: Central Médiacsoport Zrt.  2021  | Social: 2021.05.14

Marie Claire ütemezés 2022

LapszámMegrendelési határidőAnyagleadási határidőNyersanyag leadási határidőLemondási határidőMegjelenés
01/222022. 01. 14.2022. 01. 21.2022. 01. 04.2022. 01. 07.2022. 02. 09.
02/222022. 02. 11.2022. 02. 18.2022. 02. 01.2022. 02. 04.2022. 03. 09.
03/222022. 03. 23.2022. 03. 29.2022. 03. 08.2022. 03. 16.2022. 04. 22.
04/222022. 05. 13.2022. 05. 20.2022. 05. 03.2022. 05. 13.2022. 06. 08.
05/222022. 08. 12.2022. 08. 19.2022. 07. 29.2022. 08. 05.2022. 09. 07.
06/222022. 09. 09.2022. 09. 16.2022. 08. 26.2022. 09. 02.2022. 10. 05.
07/222022. 10. 11.2022. 10. 18.2022. 09. 27.2022. 10. 04.2022. 11. 09.
08/222022. 11. 11.2022. 11. 18.2022. 10. 28.2022. 11. 04.2022. 12. 07.

Marie Claire hirdetési méretek

MéretElhelyezésTükör méretVágott méretKifutó méret
1/1 oldalÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
1/2 oldalÁlló80,5 x 22898,5 x 273108,5 x 283
1/2 oldalFekvő169 x 109205 x 128215 x 138
1/3 oldalÁlló52 x 22870 x 27380 x 283
1/3 oldalFekvő169 x 71205 x 90215 x 100
B/IIÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
B/IIIÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
B/IVÁlló169 x 228205 x 273215 x 283
B II + 3. oldalFekvő374 x 228410 x 273420 x 283
2/1 oldalFekvő374 x 228410 x 273420 x 283


Címkék: