László Krisztina

Maire Claire főszerkesztő

Marie Claire – Karakteres prémium glossy magazin

Már húszévesen is Marie Claire-nő voltam, és negyvenen túl, kétgyermekes anyaként is az maradtam. Mert Marie Claire-nőnek lenni nem életkor függvénye, sokkal inkább a világhoz való hozzáálláson múlik.

Szerkesztőségünk tagjai hónapról hónapra olyan nőknek készítik a magazint, akik szabadon és tudatosan szeretnék élni az életüket, akik érzékenyek a világ problémáira, és képesek szolidaritást vállalni elesettebb társaikkal. Segítünk nekik eligazodni az egyre zavarosabbá váló hétköznapokban és információáradatban, így sokkal jobban érzik magukat a bőrükben. Szebbnek, okosabbnak, erősebbnek és tájékozottabbnak.

Ettől más a mi magazinunk, mint a többi, nőknek szóló sajtótermék. Reméljük, általunk egyre több nő válik a Marie Claire-értékek képviselőjévé, és ez kihat majd kisebb-nagyobb közösségek életére is.

értékesített példányszám

Facebook követő

Termékleírás

A Marie Claire elgondolkodtató, inspiráló, releváns és szórakoztató tartalmat kínál, középpontjában a modern, stílusos, független, világra nyitott nő áll. A Marie Claire a társadalmi témák iránt fogékony, ugyanakkor a divat és szépség iránt maximálisan elkötelezett nőket érdeklő témákat dolgoz fel. A tartalmas, intelligens, stílusos nők magazinja, akik szeretnék megélni a világ kínálta lehetőségeket és akik tisztában vannak saját tehetségükkel és értékükkel.

Marie Claire az egyszerre okos és lenyűgöző megjelenésű nők magazinja.

Márkajelenlét

Pillérek

  • Divat
  • Szépségápolás
  • Nemzetközi vonatkozású interjúk
  • Társadalmi kérdések
  • Párkapcsolatok
  • Karrier
  • Egészség
  • Kultúra
  • Gasztronómia
  • Utazás
  • Lakberendezés

Célcsoport

25–49 éves nők, AB státusszal, akik átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek, nyitott gondolkodásúak, és a világot a nőiességükön keresztül élik meg.

Piaci adatok

  • Periodicitás: havi megjelenés
  • Értékesített példányszám: 14 399

Forrás: MATESZ Gyorsjelentés 2017. IV. né. aktívan értékesített pld.

Marie Claire ütemezés

LapszámMegrendelési határidőAnyagleadási határidőNyersanyag leadási határidőLemondási határidőMegjelenés
03/182018.01.122018.01.192018.01.022018.01.052018.02.08
04/182018.02.092018.02.162018.01.262018.02.022018.03.08
05/182018.03.162018.03.232018.02.232018.03.092018.04.12
06/182018.04.132018.04.202018.03.292018.04.062018.05.10
07/182018.05.112018.05.182018.04.272018.05.042018.06.07
08/182018.06.152018.06.222018.05.292018.06.082018.07.12
09/182018.07.132018.07.202018.06.292018.07.062018.08.10
10/182018.08.102018.08.172018.07.302018.08.032018.09.06
11/182018.09.142018.09.212018.08.282018.09.072018.10.11
12/182018.10.172018.10.242018.09.282018.10.102018.11.15
01/192018.11.152018.11.222018.10.302018.11.082018.12.13

Marie Claire hirdetési méretek

MéretElhelyezésTükör méretVágott méretKifutó méret
1/1 oldalÁlló182 x 235210 x 270220 x 280
2/3 oldalÁlló120 x 235138 x 270148 x 280
1/2 oldalÁlló88 x 235102 x 270112 x 280
1/2 oldalFekvő182 x 115210 x 132220 x 142
1/3 oldalÁlló57 x 23566 x 27076 x 280
1/3 oldalFekvő182 x 75210 x 86220 x 96
1/4 oldalKishirdetési oldal-DIN90,5 x 115
B/IIÁlló182 x 235210 x 270220 x 280
B/IIIÁlló182 x 235210 x 270220 x 280
B/IVÁlló182 x 235210 x 270220 x 280
B/II + 1/1Fekvő390 x 235420 x 270430 x 280
2/1 oldalFekvő390 x 235420 x 270430 x 280


Címkék: