
Tiefenthaler Eszter
Marie Claire vezetőszerkesztő
Marie Claire – Karakteres prémium glossy magazin
Tizenkét éve vagyok a Marie Claire vezető szerkesztője, a kezdeti lelkesedésem pedig azóta is töretlen. A Marie Claire – mint nemzetközi brand – azokat az értékeket képviseli, amelyek számomra is fontosak: legyünk kíváncsiak a világra, álljunk ki a sokszínűség fontossága mellett, a témákat bátran közelítsük meg és körültekintően dolgozzuk fel. A riport műfaja áll a legközelebb hozzám, szerzőként és szerkesztőként is büszke vagyok a Marie Claire cikkeire és fotósorozataira, amelyek mindig komoly csapatmunka eredményei – ahogyan a látványos divat- és szépség összeállításaink is, amelyek szezonról szezonra kalauzolnak el a nemzetközi trendek világában.
Egyre erősebbek az online lábaink is, a naprakész cikkekkel szolgáló weboldalunk és az aktív követőtáborral rendelkező közösségimédia-felületeink is. A print és online nálunk kiegészítik egymást, hiszünk benne, hogy mindkettőre szükség van.
Olyan nőknek készítjük a Marie Claire-t, akik szabadon és tudatosan élnek, a véleményüket alapos tájékozódás után alakítják ki. Ebben megbízható partnerek vagyunk, legyen szó az élet fajsúlyosabb vagy akár könnyedebb kérdéseiről.
Nyomott példányszám
Facebook követő
Instagram követő
Termékleírás
A Marie Claire elgondolkodtató, inspiráló, releváns és szórakoztató tartalmat kínál, középpontjában a modern, stílusos, független, világra nyitott nő áll. A Marie Claire a társadalmi témák iránt fogékony, ugyanakkor a divat és szépség iránt maximálisan elkötelezett nőket érdeklő témákat dolgoz fel. A tartalmas, intelligens, stílusos nők magazinja, akik szeretnék megélni a világ kínálta lehetőségeket és akik tisztában vannak saját tehetségükkel és értékükkel.
Marie Claire az egyszerre okos és lenyűgöző megjelenésű nők magazinja.
Márkajelenlét
- Előfizetés: www.mc.hu
- Weboldal: Marie Claire
- Facebook: Marie Claire
Pillérek
- Divat
- Szépségápolás
- Nemzetközi vonatkozású interjúk
- Társadalmi kérdések
- Párkapcsolatok
- Karrier
- Egészség
- Kultúra
- Gasztronómia
- Utazás
- Lakberendezés
Célcsoport
25–49 éves nők, AB státusszal, akik átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek, nyitott gondolkodásúak, és a világot a nőiességükön keresztül élik meg.
Piaci adatok
- Periodicitás: évente 7 lapszám
- Nyomott példányszám: 12 000
Forrás: Central Médiacsoport Zrt. 2021 | Social: 2021.05.14

Marie Claire ütemezés 2022
Lapszám | Megrendelési határidő | Anyagleadási határidő | Nyersanyag leadási határidő | Lemondási határidő | Megjelenés |
---|---|---|---|---|---|
01/22 | 2022. 01. 14. | 2022. 01. 21. | 2022. 01. 04. | 2022. 01. 07. | 2022. 02. 09. |
02/22 | 2022. 02. 11. | 2022. 02. 18. | 2022. 02. 01. | 2022. 02. 04. | 2022. 03. 09. |
03/22 | 2022. 03. 23. | 2022. 03. 29. | 2022. 03. 08. | 2022. 03. 16. | 2022. 04. 22. |
04/22 | 2022. 05. 13. | 2022. 05. 20. | 2022. 05. 03. | 2022. 05. 13. | 2022. 06. 08. |
05/22 | 2022. 08. 12. | 2022. 08. 19. | 2022. 07. 29. | 2022. 08. 05. | 2022. 09. 07. |
06/22 | 2022. 09. 09. | 2022. 09. 16. | 2022. 08. 26. | 2022. 09. 02. | 2022. 10. 05. |
07/22 | 2022. 10. 11. | 2022. 10. 18. | 2022. 09. 27. | 2022. 10. 04. | 2022. 11. 09. |
08/22 | 2022. 11. 11. | 2022. 11. 18. | 2022. 10. 28. | 2022. 11. 04. | 2022. 12. 07. |
Marie Claire hirdetési méretek
Méret | Elhelyezés | Tükör méret | Vágott méret | Kifutó méret |
---|---|---|---|---|
1/1 oldal | Álló | 169 x 228 | 205 x 273 | 215 x 283 |
1/2 oldal | Álló | 80,5 x 228 | 98,5 x 273 | 108,5 x 283 |
1/2 oldal | Fekvő | 169 x 109 | 205 x 128 | 215 x 138 |
1/3 oldal | Álló | 52 x 228 | 70 x 273 | 80 x 283 |
1/3 oldal | Fekvő | 169 x 71 | 205 x 90 | 215 x 100 |
B/II | Álló | 169 x 228 | 205 x 273 | 215 x 283 |
B/III | Álló | 169 x 228 | 205 x 273 | 215 x 283 |
B/IV | Álló | 169 x 228 | 205 x 273 | 215 x 283 |
B II + 3. oldal | Fekvő | 374 x 228 | 410 x 273 | 420 x 283 |
2/1 oldal | Fekvő | 374 x 228 | 410 x 273 | 420 x 283 |