Galgóczi Edina
főszerkesztő

Gyerekszoba – Neveljünk együtt gyereket!

 

Babaszoba ezentúl Gyerekszoba: megújult név, kibővített tartalom, megszokott minőség

A 2002 óta működő Babaszoba.hu Magyarország leglátogatottabb gyerekneveléssel kapcsolatos site-ja, jubileumi születésnapját márkabővítéssel ünnepelte. A korábbi site a gyermekvállalás időszakától egészen kisiskolás korig kísérte a szülőket, a Gyerekszoba.hu azonban kiterjesztett célközönségével és megújult tartalmi kínálatával egészen a gyermek 18 éves koráig nyújt segítő kezet. Mottónk is ez: „Gyerekszoba.hu – Neveljünk együtt gyereket!”

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

Az elvárt hiteles és szakértői tartalmak mellett fontosnak tartjuk, hogy közösséget építsünk, olyan 21. századi felületet adjunk az anyáknak, ahol azt érzik, nincsenek egyedül. Az új rovatok elsősorban a nagyobb gyerekeket (kisiskolás kortól egészen az egyetemi évek elejéig) nevelő szülőknek szólnak, de jelen helyzethez igazodva kiemelet szerepet kapnak az olyan sokakat érintő témák, mint a családi kassza, vagy az iskolaválasztás. A site szerkesztői nem hagyják szó nélkül a kamaszok kütyüfüggőségét és az iskolai bántalmazást sem. A Gyerekszoba.hu legfőbb célja, hogy hiteles információkat és hasznos tanácsokat nyújtson a gyermeket nevelő szülőknek, a családtervezéstől egészen a gyermek felnőtté válásáig.

 

Márka jelenlét

Website: www.gyerekszoba.hu
Facebook: Gyerekszoba.hu

Pillérek

  • A családtervezéstől a gyermek felnőtté válásáig: meglévő praktikus tanácsok, edukációs anyagok, valamint naponta frissülő szakmai és szórakoztató cikkek
  • Cikksorozatok
  • Videós tartalmak
  • Podcast beszélgetések

Termékelőnyök

  • A Gyerekszoba.hu Magyarország leglátogatottabb gyermeknevelési portálja
  • Aktív, erős közösségi jelenlét a Facebookon
  • A 2022-es megújulással egy sokkal szebb, letisztultabb, olvasóbarát oldal jött létre kibővített tartalmi kínálattal, ezzel erősítve a termék piacvezető pozícióját és a hirdetők minél szélesebb körű kiszolgálását
  •  

Célcsoport

  • 18-45 éves, várandósságra készülő, várandós és/vagy 0-18 éves gyermeket nevelő nő
  • Jellemzően felső-, vagy középfokú végzettségű, az átlagosnál kedvezőbb vagyoni helyzettel
  • Nyitott a világra, előszeretettel használja az internet adta lehetőségeket
  • Fokozottan érdeklődik az egészségvédelem és a megelőzés iránt, valamint a gyerekneveléssel kapcsolatos tartalmak iránt
  •  

Forrás: DKT-Gemius, 2022/09 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) | Facebook 2022. szeptember



Címkék: