Bauer Éva

főszerkesztő

Krémmánia – a legnagyobb, szépségápolással foglalkozó közösségi oldal

Az oldal fő pillérét az adatbázisban megtalálható több mint 60 000 kozmetikum, valamint a több mint 450 000 felhasználói vélemény jelenti. Véleményvezérekből álló aktív közösségünknek köszönhetően az oldalra minden nap számos új termék és több száz új vélemény kerül fel. A kereshető kozmetikum adatbázison túl az oldalon található egy szépség témájú szerkesztőségi blog és több ezer képes smink- és köröminspiráció is.

oldalletöltés/nap

látogató/nap

Facebook követő

Termékleírás

A Krémmánia.hu Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közössége. A dinamikusan fejlődő oldal látogatói bázisa a kifejezetten aktív, rendszeresen visszatérő véleményvezérek köré épül. Az oldal értékes felhasználói véleményekkel és szerkesztői cikkekkel segíti a látogatókat, hogy a számukra megfelelő szépségápolási termékeket megtalálják, hiszen usereink nagy része a vásárlást közvetlenül megelőzően, tájékozódási szándékkal keresi fel oldalunkat.

Márka jelenlét

Website: www.kremmania.hu
Facebook: Krémmánia

Pillérek

  • Krémek részletes kategóriákra bontva
  • Smink ajánló
  • Márka, összetevő, népszerűség szerinti keresés
  • Részletes összetevő elemzések szakmailag elfogadott rendszer alapján
  • Eladó termékek
  • Blog
  • Erős közösség, user generated content

Termékelőnyök

  • Az egyre bővülő vélemény-adatbázisnak és a nagy mennyiségű felhasználói tartalomnak köszönhetően a legjobb termékek reflektorfénybe kerülnek
  • Havonta közel 1.000.000 keresés az oldalon!
  • Aktív, erős közösségi média jelenlét: a Facebook mellett több, mint 20.000 Instagram követő kiemelkedő aktivitással (2017. október)
  • A KM termékoldalak előkelő Google találati helyezést kapnak
  • Tematikus jelleg: kizárólag a szépségápolás témáival foglalkozó oldal.
  • A felhasználók a kifejezetten nyitottak a szépségápolással kapcsolatos hirdetések iránt
  • Egyedülállóan célzott, magas vásárlóerejű közönség: a látogatók az oldalra gyakran visszajáró, aktív felhasználók – a szépségvilág véleményvezérei, nagy részük vásárlás előtt tájékozódik az oldalon

Célcsoport

  • Fő célcsoportunkat a 25-45 éves igényes, városi nők alkotják, akik kiemelten érdeklődnek a szépségápolási termékek iránt
  • Magas vásárlóerővel rendelkeznek és az átlagnál többet költenek kozmetikumokra

Forrás: Gemius – DKT 2017/10  (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet) ​



Címkék: